Kulinarska zvijezda kaže da vlasnik restorana Paradiso laže: "Pogledajte mu ocjene na TripAdvisoru"

Foto: Facebook

KUHAR Nikola Lesar, pobjednik MasterChef Croatia 2012., koji živi i radi na Tajlandu, nakon dvije godine je došao na Rab i s obitelji otišao na ručak u restoran Paradiso. Na Facebooku je nakon toga podijelio svoje nezadovoljstvo kvalitetom usluge, ali i iznosom računa.

>> Ogorčeni kuhar objavio račun s Raba: "Vratiš se u rodnu zemlju i požališ istog trena"

Vlasnik restorana Paradiso, rapski ugostitelj Zlatko Makek, neugodno je iznenađen Lesarovim postupkom.

"Sve što je platio je dobio. Sve što je dobio je platio. A dobio je vrhunsku uslugu, najbolju konobaricu koja se samo tom društvu posvetila više od sat vremena. U mom restoranu rade vrhunski konobari i kuhari, ribu smo dobili frišku, cijene su u skladu s cjenikom koji je taj nazovi-kuhar vidio, naručio, pojeo, slikao se s konobaricom... Sve sam vidio jer sam posluživao ostale stolove. Išli su u kuhinju, hvalili kuhare i konobare. I onda me nakon dva sata nazvao nezadovoljan što sirovi škampi koštaju koliko i pečeni. Pa želio je sirove, tako ih jedu u svijetu, to je in", kaže Makek.

Vlasnik tvrdi da je Lesara pozvao da se vrati do restorana, da vide u čemu je problem.

"Rekao mi je da imam pet minuta da mu vratim pola novaca. Ako ne, uništit će mi kuću. Nakon toga, razgovor je bio završen dok nisu krenuli ovi napadi", tvrdi Makek.
 
"Ja plaćam porez, ponosan sam na svoju zemlju, smatram da treba raditi. Ako je on očekivao da ćemo ga počastiti i za povrat pola novca bi odustao od svojih neutemeljenih optužbi, onda je jasno o čemu se tu radi. Neugodno mi je da se ovako razvlači okolo moje ime, ali savjest mi je čista", govori Makek.

"Vjerojatno ću pisati Ministarstvu turizma i Cehu ugostitelja, neka oni nešto poduzmu i neka reagiraju. Samo zato što je dobio nagradu u kulinarskoj Farmi, taj međimurski picek ne može napadati ljude okolo", završava svoju priču Makek.

Lesar: Vlasnik laže

"Svugdje u svijetu je praksa da kuhar kuha za drugog kuhara. I u tom slučaju cijene moraju biti transparentne. Cjenik je bio na stolu vrlo kratko vrijeme, ali nismo ga gledali jer je konobarica ponudila da kuhar kuha samo za nas. Nakon toga nigdje drugdje ne dobijete ogroman račun", kaže za Index Nikola Lesar, čije je javno iskazivanje nezadovoljstva uslugom i cijenom restorana Paradiso i zahuktalo priču u javnosti.

"Nisam htio raditi scenu u restoranu. Nazvao sam vlasnika kasnije kako bih s njim riješio problem, a on me uputio da zovem konobare jer on više ne radi i ne da mu se baviti tom pizdarijom. Nazvao sam restoran i konobarica mi se ispričavala, čak je ponudila da će ona platiti sve što treba. Rekao sam joj da to nije stvar koju ona treba rješavati i ponovno nazvao vlasnika. On mi je tada rekao da ga boli kurac za to što ja pričam", govori Lesar.

"Gomila stvari koje je on ispričao nisu istinite. Nitko nije otvarao pet boca za nas. Jedna boca vina je otvorena pred nama, druge dvije su već bile otvorene. Od svega što su donijeli za stol, uzeli smo dvije čaše graševine. Na tom računu ima stvari koje uopće nisu stigle za naš stol. Ledene kave, škampi na žaru...", kaže nezadovoljni pobjednik Masterchefa.

Zašto je javno reagirao?

"Rekao sam mu da ću, ako on ne želi rješavati svoj problem, zvati novine kako netko ne bi ponovio moju grešku i došao u taj restoran. Da nije rekao da ga boli kurac, vjerojatno ne bih reagirao ovako. Ali ako boli njega, boli i mene", kaže Lesar.

"Ja ću se buniti protiv pogreški i bezobrazluka u kulinarstvu. Vrijeme je da se pokaže kako se ne treba raditi. Pogledajte ocjene tog restorana na TripAdvisoru. U Singapuru možete jesti na vrhu najvišeg nebodera za puno manje novaca. Nisam imao namjeru rušiti hrvatsko ugostiteljstvo, niti to sada želim. Naša je obala puna predivnih restorana i ljudi i nadam se da se ova priča neće negativno odraziti na njih", zaključuje mladi kuhar.

Paradiso na Tripadvisoru

Ocjene rapskog restorana Paradiso na Tripadvisoru potvrđuju navode poznatog kuhara. Velika većina korisnika, njih 39, ocijenilo je uslugu i hranu restorana groznom. Za usporedbu, tek pet korisnika dalo je ocjenu odličan.

"Naručili smo svježu ribu - bila je ukusna, ali naručili smo bez gledanja cjenika. Cijena večere bila je jako visoka za tipičnu dalmatinsku riblju večeru. Još gore, u restoranu su odbili plaćanje računa od 900 kn karticom. To je oko 150 dolara. Kada sam rekao da nemam toliko gotovine sa sobom, pristali su, ali tek nakon što se uključio voditelj. On je, naravno, imao pos-aparat. Cijela naša večera pretvorila se u grozno iskustvo. Na ovom mjestu deru strane turiste, osobito Amerikance. Nikad se nećemo vratiti. Izbjegavajte", piše korisnik NKSeverin.


I drugi komentatori misle slično.

"Nikad neću zaboraviti koliko me zavarao prizor konobarice koja nosi čaše vina i kako sam zbog toga pojeo najprecjenjeniju večeru koja se može naći u Hrvatskoj. Osrednje vino za 250 kuna, bez da su nas upozorili na cijenu. Kad kažem to, sve ostalo (prekrasan ambijent, dobra usluga konobara), nažalost nije promijenilo moje mišljenje, piše Ateosinfrontera.

Leonadrd465 piše: "Sjeli smo ovdje naše posljednje večeri u Hrvatskoj jer nam se sviđala atmosfera. Na nesreću, usluga je bila loša, a hrana precijenjeno smeće. Uvjerljivo najlošije jelo u naša dva tjedna u Hrvatskoj, i uvjerljivo najskuplje. Ovo mjesto vrijedi samo da napravite fotografiju ili dvije, ne da trošite svoje vrijeme i novac."  

Pročitajte više