Platforma Cijepise zvala ženu da primi drugu dozu. Nije dobila ni prvu

Ilustracija, Vili Beroš cjepi pacijente u Splitu Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

PLATFORMA Cijepise pozvala je na drugu dozu Splićanku Ivanu Kovačević, iako ona nije dobila niti prvu. Ispričala nam je detalje. 

"Za prvu dozu me nikad nisu zvali, ali na drugu, eto, jesu. Prijavila sam se još u ožujku, a u međuvremenu sam preboljela koronu, tako da sam se zamislila kad mi je stigao poziv na cijepljenje. Isprva sam mislila da me zovu na prvu dozu.

Razmišljala sam što bih trebala napraviti, a kad sam vidjela da je u pitanju druga doza, stvarno sam se začudila. Možda sam propustila cijepljenje, možda je bila neka invazija vanzemaljaca pa sam se ja cijepila i da ne znam...", teoretizira Ivana, a mi ćemo joj na to da ne bude luda. Možda je jednostavno nuspojava cjepiva da se ne sjeća da ga je uopće dobila. 

"Da, da, može i to biti. Čula sam da zna čudno djelovati", slaže se naša sugovornica. 

Kako uopće javiti ministarstvu ili platformi da su pogriješili?

Pravi odgovor pokušali smo dobiti od Ministarstva zdravstva. Rekli su da će provjeriti zbog čega je došlo do ove situacije.

Ivana ih nije mogla niti kontaktirati da im kaže da joj ne treba druga doza i da su pogriješili. 

"Preko e-maila je ostavljena samo mogućnost potvrđivanja termina koji vam je dodijeljen, nemate opciju ni njegove promjene ni nekog dodatnog komentara ili upozoravanja na pogrešku", poručuje Splićanka. 

O problemima s platformom pisalo se i ranije. 

Propusta ima na pretek, ali Beroš kaže da ih ne vidi

Na cijepljenje su pozivani mladi, dok se još nisu procijepili ni umirovljenici. I prije je bilo slučajeva da su ljudi dobivali poziv na drugu dozu iako još nisu dobili ni prvu.

Neko vrijeme je Ministarstvo reklamiralo pozivni centar za iskazivanje interesa za cijepljenje, ali i za promjene termina, s brojem 0800 0011. Izvijestili smo kako ta centrala nije mogla podnijeti više od pet- šest poziva istovremeno. 

A ministar zdravstva Vili Beroš krajem travnja je, nakon natpisa o spornoj nabavi same te platforme, istu srčano branio govoreći kako ne vidi propuste. 

"Ja ne vidim posebne poteškoće. Greškica je bilo, recimo brojevi telefona, liječnici bi upisali broj manje pa ti ljudi nisu mogli biti kontaktirani. Pričekajmo iduće dane da vidimo kako će platforma funkcionirati", poručio je tada.

Pročitajte više