LIJEPA PRIČA NEDJELJOM

Pokrenut je hrvatski "Uber za kućne ljubimce"

Foto: Luka Šangulin/Index

PETNET je hrvatska aplikacija za pomoć oko kućnih ljubimaca. Svojevrsni “Uber za ljubimce” koji spaja njihove vlasnike i one koji su zainteresirani za šetnje, čuvanje ili prijevoz kućnih ljubimaca pokrenut je krajem prošle godine i već je dosegnuo brojku od oko tisuću korisnika.

U Hrvatskoj do sada nije bilo takve aplikacije

Na ovu ideju došla je Marina Milinović, koja se već nekoliko godina bavi šetanjem pasa. Kada je i sama došla u situaciju da joj je bilo potrebna ta usluga, nije mogla pronaći nikoga. Pomislila je kako bi bilo dobro imati jednu takvu aplikaciju.

“Već dugo se bavim šetanjem pasa i poznajem dosta šetača. No, kad je meni zatrebalo da mi netko pričuva psa, nijednog nisam uspjela pronaći - ili su bili zauzeti, ili na putu ili negdje… Pomislila sam kako bi bilo dobro da postoji aplikacija preko koje ću vidjeti tko je slobodan i naručiti ga za potreban termin. Počela sam guglati i u Hrvatskoj nisam pronašla ništa slično. Takve aplikacije postoje u Češkoj i Velikoj Britaniji te SAD-u, ali ovdje je nije bilo. Krenula sam istraživati kako bi ja to mogla pokrenuti, našla sam ekipu koja je napravila aplikaciju i od ideje do lansiranja je prošlo šest mjeseci”, kaže Marina.


Ocjene u aplikaciji dobivaju i oni koji čuvaju ljubimce, ali i vlasnici

Iako su najčešći ljubimci psi, na PetNetu dobrodošli su vlasnici apsolutno svih kućnih ljubimaca.

Kod ovakvih poslova vrlo je važno povjerenje između vlasnika ljubimaca i onih koji ga čuvaju, a da bi vlasnik bio siguran da će dobiti dobru uslugu, osigurava se kroz sustav ocjenjivanja, koji prilično dobro funkcionira i kod drugih usluga - od taksija do turističkog smještaja.

“Imamo sustav ocjenjivanja. Ocjene dobivaju i oni koji čuvaju ljubimce, ali i vlasnici. Kad netko dobije opomenu, to svi u aplikaciji vide, bilo da se radi o kašnjenju, nedolasku na termin, ili nečemu drugom. Mislim da prosječna ocjena prilično dobro pokazuje tko pruža kakvu uslugu. Također, od osoba koje čuvaju ljubimce uzimamo kompletne osobne podatke, a moraju i popuniti jedan test iz kojeg se vidi njihovo iskustvo s ljubimcima”, kaže Marina.


Marina planira i proširenje aplikacije, kao i širenje na druga tržišta.

“Planiram na jednom mjestu imati sve što je potrebno za ljubimce, od ponude hotela koji primaju goste s ljubimcima, osiguranja za pse i slično. Također uvodimo i prijevoz za ljubimce gdje ćemo spajati vlasnike čije ljubimce treba negdje prevesti s onima koji mogu ponuditi tu uslugu. Vidjeli smo da nam na stranicu stižu i posjetitelji iz drugih zemalja pa radimo i na engleskoj i njemačkoj verziji aplikacije. Sigurna sam i da će turisti koji dolaze u Hrvatsku s ljubimcima koristiti naše usluge. Recimo, turist ide u neki muzej u koji ne može s ljubimcem i putem naše aplikacije nađe nekoga tko će mu ga pričuvati”, kaže Marina.

“Reakcije su jako pozitivne i svi su oduševljeni. Nisam očekivala da će biti tako pozitivne reakcije. Ljudima takvi servisi jako puno znače jer kućni ljubimci su danas postali članovi obitelji za koje će ljudi dati sve”, zaključuje Marina.

Pročitajte više