Pritužbe na pljesnivo Dukatovo vrhnje

ČITATELJ Indexa poslao nam je fotografije Dukatovog kiselog vrhnja, koje je danas kupio u trgovini, a koje je bilo pljesnivo iako je rok trajanja do 21.veljače ove godine.

Vrhnje je kupljeno u Donjoj Stubici, a kada je čitatelj pokušao vratiti vrhnje, prodavačica u trgovini rekla mu je kako joj je danas već jedan kupac vratio isto takvo pljesnivo vrhnje iako još nije istekao rok trajanja. Čitatelj tvrdi da je primjedbu iznio na  besplatni telefon Dukata, no kaže kako mu je službenica rekla da će istražiti slučaj bez da je pitala za osobne podatke kao ni gdje je sporni proizvod kupljen.

U Dukatu tvrde kako znaju za taj slučaj no da su danas primili samo jednu primjedbu putem besplatnog telefona te da nije riječ o masovnoj pojavi.

Bio je jedan slučaj i nije se htio predstaviti

"Nažalost, potrošač se nije želio predstaviti imenom i prezimenom niti nam je želio ustupiti reklamirani proizvod na uvid, kako bismo mu pružili adekvatno objašnjenje, i u slučaju propusta naše kompanije, ispriku i zamjenski proizvod. Spomenuta reklamacija jedina je koju smo zaprimili na spomenuti proizvod i vjerujemo kako je potrošač koji se obratio portalu Index.hr upravo potrošač koji nas je putem potrošačkog telefona obavijestio o namjeri kontaktiranja medija", rekli su za Index i tvrtke Dukat dodajući kako bez uzorka reklamiranog proizvoda nisu u mogućnosti pružiti dodatno objašnjenje, posebno stoga što je na sporni proizvod zaprimljena jedna, gore spomenuta reklamacija.

"Ovim putem pozivamo našeg cijenjenog potrošača da nam se obrati s povjerenjem i pruži nam potrebne informacije", stoji u odgovoru iz Dukatovog ureda za odnose s javnošću.

Pročitajte više