Riječkom Autotroleju fali vozača. Mijenjaju vozni red, smanjen broj polazaka

Foto:Goran Kovacic/PIXSELL

RIJEČKI javni prijevoznik Autotrolej priopćio je da nema na raspolaganju i ne može pronaći dovoljno vozača autobusa pa je u siječnju privremeno već izmijenjen vozni red i smanjen broj polazaka na gradskim linijama, a od ponedjeljka, 11. veljače, mijenjaju se i vozni redovi prigradskih linija.

Određeni vozni redovi sada imaju manji broj polazaka, neke linije su spojene, dok je nekim linijama skraćeno razdoblje prometovanja. I na gradskim i na prigradskim linijama će se u najfrekventnijim razdobljima, u vrijeme dolaska i odlaska građana na posao i u škole, zadržati postojeći broj polazaka.

Iz Autotroleja su obrazložili da zbog nedovoljnog broja vozača na tržištu rada to komunalno društvo ne može zaposliti dovoljno profesionalnih vozača te su prisiljeni privremeno izmijeniti vozni red.

Autotrolej raspolaže najmanjim brojem vozača u posljednjih 5 godina

Ističu da Autotrolej sada raspolaže najmanjim brojem vozača u posljednjih pet godina te da je trenutno zaposleno 313 vozača D kategorije, što je čak 29 vozača manje nego u početku 2018. Zanimanje profesionalnog vozača izuzetno je deficitarno, a u Primorsko-goranskoj županiji u evidencijama nema nezaposlenih vozača D kategorije.

Autotrolej stoga natječaje za zapošljavanje vozača objavljuje i u ispostavama Zavoda za zapošljavanje izvan županije, a vozačima osigurava i smještaj.

Uz to, Autotrolej je u dogovoru sa Zavodom za zapošljavanje pokrenuo i financira osposobljavanje 12 nezaposlenih vozača C kategorije za stjecanje D kategorije. Pokrenuta je i prekvalifikacija zainteresiranih nezaposlenih radnika za stjecanje kvalifikacije i polaganje ispita D kategorije za upravljanje autobusom. Autotrolej zapošljava i 12 umirovljenika.

Komunalno društvo Autotrolej za prijevoz putnika djeluje na području gradova Rijeke, Bakra, Kastva, Kraljevice i Opatije te na području općina Čavle, Jelenje, Klana, Kostrena, Viškovo, Matulji i Lovran. Grad Rijeka u Autotroleju ima najviše, 83,4 posto, vlasničkog udjela.

Pročitajte više