Rimac: Još nismo rasprodali svih 150 C_Two, ali ne sumnjam da će se to dogoditi

Foto: Borna Filic PIXSELL

MATE RIMAC oglasio se jučer objavom na svom Facebook profilu u kojoj objašnjava kako informacija da je kompletna planirana serijska proizvodnja modela C_Two unaprijed rasprodana nije točna, ali da već sada, prije nego što je konačna verzija C_Two uopće predstavljena, ima dovoljno narudžbi za prvu godinu proizvodnje.

> Svjetsko čudo iz Hrvatske: Rimac kreće u serijsku proizvodnju

Njegovu objavu prenosimo u cijelosti. 

"Već dugo želim nešto razjasniti. Tijekom razgovora s našim šefom prodaje prije nekoliko godina, novinar je pogrešno protumačio da je C_Two rasprodan. To nije bilo tako i još uvijek nije tako, ali je ponovljeno u više članaka kao činjenica.

Iako nije neobično da hiperautomobili budu rasprodani prije nego počne proizvodnja, to se obično događa samo s etabliranim brendovima poput Ferrarija. C_Two je u mnogočemu prvi - prvi električni hiperauto (globalno homologiran), prvi Rimčev auto koji ide u serijsku proizvodnju (novi i još uvijek relativno nepoznati brend)...

Radi se o potpuno novom tržištu (zasad nema konkurenata koji su u fazi proizvodnje) i nitko zaista ne zna kako će kupci reagirati. Kupci su vrlo zainteresirani za automobil, ali žele vidjeti kako će se stvari odvijati, žele ga isprobati prije nego se obvežu i žele vidjeti recenzije. Potpuno se slažemo s tim i nikad nismo tjerali kupce da se obvežu prije nego što su isprobali automobil. Naravno, ima mnogo onih koji nam dovoljno vjeruju i toliko im se svidio auto da su vrlo rano uplatili depozit.

Dosad je samo nekoliko kupaca imali priliku isprobati C_Two (primjerice Nico Rosberg). To se događa iz nekoliko razloga. Iako smo već izradili puno prototipova, svaka njihova sekunda potrebna nam je za razvoj, testiranje i homologaciju. Uvijek je teško ugurati probne vožnje kupaca, jer to utječe na testiranje. Također, automobil je još uvijek u razvoju, pa ne želimo da kupac iskusi kvarove ili sitne nesavršenosti koje će u serijskom vozilu biti poboljšane. Situacija s covidom-19 otežava putovanja, pa je to još jedan faktor koji usporava stvari.

Uskoro ćemo predstaviti serijsku verziju s novim imenom

Ne zaboravimo da još uvijek nismo predstavili serijsku verziju vozila s novim imenom, što ćemo učiniti uskoro. Usporedo s tim, bit će mnogo neovisnih recenzija od vrhunskih novinara/youtubera iz cijelog svijeta. Trenutačno radimo na tri marketinška/prodajna automobila koja će biti korištena za predstavljanje serijskog vozila, medijske test-vožnje, evente širom svijeta (vozila će ići na svjetsku turneju, unatoč situaciji) i probne vožnje kupaca.

Rasprodani samo za prvu godinu proizvodnje

Pa ipak, vrlo smo zadovoljni kako napreduje prodaja. Ono što mogu reći je da smo rasprodani barem za prvu godinu proizvodnje, što je bio naš početni cilj - da prodaja uvijek bude najmanje 12 mjeseci ispred proizvodnje.

Nikad se nisam bojao da neću prodati automobile - siguran sam da će potražnja nadmašiti limit od 150 vozila kojeg smo si postavili. Danju i noću radim na tome da auto bude što je moguće savršeniji i da nadmaši sve što smo obećali: ubrzanje, funkcije, najveću brzinu, domet... Ako to napravimo kako treba (a nema naznaka da nećemo), neću biti zabrinut oko prodaje 150 vozila. Prilično sam siguran da će svih 150 otići. Ubrzo nakon što predstavimo konačno vozilo, pojavit će se gomila neovisnih testova i kupci će ga imati priliku isprobati. Vidjet ćemo.

Zaista vjerujem da će mnogi ljudi (novinari, kupci) biti vrlo iznenađeni razinom tehnologije, izvedbe, udobnosti i karakteristika koje smo uspjeli spojiti kao nova kompanija s ograničenim resursima. To je nešto što jedva čekam, a uskoro će se dogoditi.

Možda treba pojasniti još jednu stvar - iako mnogi kupci dolaze izravno k nama, mi kao originalni proizvođač prodajemo aute našim partnerima, dilerima koji nas predstavljaju po cijelom svijetu. Trenutačno ih je 14, a gotovo svakog mjeseca pridružuje se još netko. Automobil smatramo prodanim kad ga diler naruči, što je znači nužno da ga je diler prodao krajnjem kupcu. Tako da se može dogoditi da neki krajnji kupci i dalje mogu dobiti nizak identifikacijski broj vozila (VIN) ako njihov diler ima poziciju koja nije dodijeljena krajnjem kupcu.

Nadam se da će ovo razjasniti situaciju, samo sam želio biti otvoren i iskren u vezi s tim, jer se ono što sam vidio u tim člancima činilo laganjem, a zapravo nikad nismo rekli da smo rasprodani."

Pročitajte više