Saša Cvetojević o uvođenju CRO kartica: "Čemu, pobogu? Pustite ljude da svoj novac troše kako žele"

Foto: Facebook

POZNATI hrvatski poduzetnik Saša Cvetojević sinoć se putem svojeg Facebook profila osvrnuo na uvođenje Cro kartice, koje Vlada najavljuje za kraj 2017. ili početak 2018. godine.

> Mađari su zbog ideje slične CRO kartici zaradili tužbu Europske komisije

> Pitali smo ekonomiste što misle o CRO karticama, Jurčić tvrdi da to nije normalno

> Za godinu dana stižu CRO kartice, zaposlenici bi mogli dobiti i po 10.000 kuna za godišnji odmor

Njegovu objavu u nastavku prenosimo u cijelosti.

"Zvalo me danas s portala i pitalo za komentar ovog. A bio sam u Bosni, poznati sam škrtac i ne želim dati mučkim privatnim operatorima dvi marke za minutu priče, pa sam pristojno odbio. No, priča je preturbomegaindikativna kako bi je ostavili bez komentara. Matija Babić je, po običaju, komentirao kao nogom u jaja, kratko i jasno, ali ja sam brbljav i dosadan, a i ne znam se odrazit ko on.

Pa ajmo redom:

1. Čemu to, pobogu?
2. Kome to, pobogu?
3. Imate li vi pametnijeg posla?
4. Opet mislite da imate pravo određivati smjer potrošnje i birati pobjednike?
5. Ne potičite - čak i kad mislite da znate - ne znate. Čak i kad vam se omakne da znate - nemate alate. Čak i kad mislite da imate alate - ekipa u nekoliko slojeva ispod vas, od vaše originalne ideje napravit će i vama i nama nejasno, u potpunosti ogavno, smrdljivo i odbojno - govno.
6. U ljudskoj je prirodi da vole sami spaliti što zarade. Je li to na vino, rakiju, izlete, kurve m/ž, aute, kopanje nosa ili depiliranje međunožja. Koji hotel? Koji restoran? Ima 345.432 načina za odabrat - vaš možda nije najgori, sigurno ima bar 3 gora, no ČEMU? Ostavite ljudima da za svoj novac odaberu što oni misle da vrijedi i gdje misle da vrijedi. Niste trgovački lanac, ne trebaju vam lojaliti programi.
7. Možete uvesti i kartice za ulje, kavu, šećer. I bonove za gorivo. Meni i bonove za struju :P To smo već vidjeli i znamo kud vodi kad država usmjerava potrošnju i određuje koliko kome.
Potrošnja se povećava podizanjem kvalitete usluge, konkurentnošću i većom vrijednošću za novac. Omogućite našem turizmu da bude konkurentniji. A, znam, to je teško. Pa se sjetiste kartice, to je fancy.

Potrošnja se povećava smanjenjem onog što vi otimate kako bi spalili, mahom na gluposti poput fontana, mostova prema nigdje, građenjem nepotrebnih izlazaka s autocesta kojima ne vozi nitko.

Manji porezi će dovesti prije do rezultata, uz manje truda. No, znam, šta bi onda vi radili?", napisao je Cvetojević.

Pročitajte više