Šeks: Kakav je to šonjo što bira pivo, a ne damu?

U SABORU traje rasprava o Izvještaju pravobraniteljice za ravnopravnost spolova za 2007. godinu, Gordane Lukač Koritnik. Saborski su se zastupnici, između ostaloga, dotakli i teme reklamnih kampanja za pivo, u kojima žedni mužjaci radije izabiru bocu piva nego zamamnu ženu.

Primjerice u jednoj od reklama za pivo Heineken popularna glumica Jennifer Aniston u očima pivopije ispada manje primamljiva u odnosu na bocu popularnog napitka. Model reklamiranja je preuzelo i domaće Karlovačko pivo, gdje u reklami sjedi nekoliko mladića - jedan zaželi djevojku i u tren oka odšeta s ljepoticom iz kadra, dok se ostala dvojica, zbog prizora prazne boce piva odlučuju na repete.

No ovaj puta je bilo riječi o etiketi Tuborg. Zastupnica Karmela Caparin, pokazivala je etiketu na čijoj prednjoj strani piše "Sviđa ti se konobarica? Skini i okreni", a na poleđini piše - "Pozovi ju za svoj stol da predahne", i ustvrdila da je takva reklamna kampanja ponižavajuća i za ženu koja radi u jednom restoranu gdje se takvo pivo poslužuje, ali i za muškarca koji dobije pivo sa takvom etiketom.

Potpredsjednik Sabora primijetio je da reklamne kampanje za pivo podcjenjuju ženske čari.

"Kakav je to šonjo koji bira pivo, a ne bira damu?", morao je upitati predsjedavajući Sabora Vladimir Šeks, prije negoli je prepustio riječ jednoj od omiljenih oporbenih zastupnica - Ingrid Antičević Marinović.

A.B.
Foto: H.P.

Pročitajte više