Testiraj strateške ciljeve svoje kompanije uz Experience EMBA i dr. Davidea Solau

Foto: Press

POSLOVNA strategija je kombinacija odluka i postupaka koji pomažu menadžmentu postići poslovne ciljeve i osigurati konkurentsku poziciju na tržištu. Ona je zapravo putokaz koji organizaciju vodi do rasta i profitabilnosti. Stoga, glavna svrha poslovne strategije je pomoći tvrtkama da povećaju povrat investicija i pronađu najefektivnije načine za mapiranje napretka. Kada strategija odgovara dugoročnoj viziji tvrtke, pomaže osigurati da svi rade prema istim ciljevima.

No, što čini dobru poslovnu strategiju, kako doći do idealne i kako znati udovoljava li vaša strategija potrebama organizacije? 

Prijavite se na besplatno predavanje i saznajte iz prve ruke! 

COTRUGLI Business School, vodeća poslovna škola u jugoistočnoj Europi, dovodi u Hrvatsku jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za strateško planiranje, dr. Davidea Solau, koji će 14. i 15. listopada 2022. održati besplatno predavanje pod nazivom "Putting Strategy in Action".

Predavanje će se održati u sklopu Experience EMBA programa, a osim predavanja moći ćete iskusiti vodeći MBA program u regiji. Također, sudjelovanjem na predavanju svi će polaznici ostvariti popust u visini 3,600 EUR na Executive MBA program. 

Predavanje je namijenjeno svima koji razmišljaju o upisu na MBA program te žele iskusiti kvalitetu i dinamiku programa u COTRUGLI Business School. 

Rok za prijavu je 12. listopada 2022. godine, a sudjelovanje je besplatno uz prethodnu registraciju! 

Osigurajte svoje mjesto i unaprijedite svoju strategiju klikom OVDJE

Upoznajte predavača

Davide Sola predavač je strategije na COTRUGLI Business School i predsjednik uprave u 3HORIZONS-u, gdje je zadužen za razvoj i rast poslovanja. Diplomirao je na ESCP Business School i Sveučilištu u Torinu. Ima više od 20 godina iskustva u strateškom savjetovanju u McKinsey & Company i u 3H Partners, pokrivajući širok spektar industrija u rasponu od hrane i pića, zdravstva, energetike, tehnologije i financijskih usluga. Autor je brojnih članaka, političkih dokumenata, poglavlja u knjigama i studija slučaja te redovito izlaže na međunarodnim istraživačkim konferencijama.

Njegova knjiga "How to think Strategically - Your roadmap to Innovation and results" (u koautorstvu s J. Couturierom), koju je objavio Financial Times, nominirana je za prestižnu nagradu "Knjiga godine" koju dodjeljuju CMI i British Library.

Pročitajte više