Tvrtka DCM do kraja godine planira 40.000 korisnika

TVRTKA DCM do kraja godine namjerava postići brojku od 40.000 pretplatnika usluge kabelske televizije, a do kraja 2005. broj korisnika usluga širokopojasnog interneta putem mreže kabelske televizije trebao bi dostići 10.000.

Komercijalni direktor tvrtke Damir Hajduk rekao je to na prvom od tri najavljena predstavljanja, održanom danas u Zagrebu u sklopu proljetne promidžbe DCM-a, čija je namjera zabavno-edukativnim programom popularizirati širokopojasni pristup internetu u Hrvatskoj. Predviđena su još dva predstavljanja - u Osijeku i Splitu iduće dvije subote.

Tvrtka DCM pokrenula je novu uslugu pristupa internetu putem mreže kabelske televizije pod nazivom Xnet, koja je u kratkom roku dosegnula brojku od 1600 korisnika, rekao je Hajduk ističući da je riječ o potpuno novoj tehnologiji pristupa internetu, koje dosad nije bilo u Hrvatskoj, a omogućuje brzu i povoljnu vezu.

Naša ciljana publika su mladi ljudi koji provode više od 20 sati na mjesec na internetu, rekao je Hajduk.

Govoreći o trenutačnim i budućim poslovnim planovima, Hajduk je istaknuo da su dosad u posao uložili 23 milijuna američkih dolara, a za pola godine očekuju dobit. Dalji razvoj mreže postići će uz pomoć zajmova, a dosad su se financirali novcem ulagača.

DCM trenutačno pokriva 110.000 kućanstava, a planira i neke akvizicije sličnih tvrtki, ali Hajduk o tome nije želio iznositi pojedinosti.

Na današnjem predstavljanju javnost je mogla slušati predavanje o specifičnostima kabelskog interneta i opasnostima od virusa, zaigrati računalne igrice u turniru, te preko Iskon internet portala Chata (razgovor) popričati sa zagrebačkim dogradonačelnikom Milanom Bandićem.


Pročitajte više