ZAGREBAČKA je pivovara u osmišljavanje nove oglašivačke kampanje Ožujskog piva po prvi put uključila svoje muške potrošače. Motiv su kampanje muški Žuja zakoni - nepisana pravila muškog ponašanja.
Glavno pitanje Žujina istraživanja upućeno muškarcima odnosilo se na zakone koji vladaju unutar muških prijateljstava i koji muškarce prema određenim obrascima ponašanja znatno razlikuju od žena. Pitanja su se odnosila na situacije poput kupnje, bavljenja sportom, odnosa s prijateljima i druge koje se uglavnom pripisuju muškarcima.
Glavni kanali prikupljanja takozvanih muških zakona bile su posebne emisije na dvadesetak nacionalnih i lokalnih radijskih postaja u kojima su slušatelji imali priliku predlagati svoje zakone i komentirati već prikupljene, a u Zagrebu i Splitu provedene su i ulične ankete u kojima su svoje mišljenje o obrascima muškog ponašanja dali mnogobrojni prolaznici.
Ožujsko je pivo zahvaljujući prikupljenim prijedlozima sudionika istraživanja kreiralo zakone koji odražavaju takozvano tipično muško ponašanje, poput "Važno je natjecati se, ali i pobijediti", "Oklade se shvaćaju ozbiljno", "Šoping nema smisla ako ne znaš što i gdje kupiti" i mnoge druge.
Marketinški tim Ožujskog piva prikupio je više od stotinu različitih muških zakona, a iz njih pedesetak proizišli su Žuja zakoni. Ti će se zakoni provlačiti kroz oglašivačku kampanju, ali i razne druge kanale, poput promotivnih materijala i opreme za kafiće, a pratit će ih i niz promotivnih akcija, na zadovoljstvo ljubitelja vrhunskog piva.
Ovakav pristup osmišljavanju oglašivačke kampanje odražava nastojanja Ožujskog piva da se maksimalno približi potrebama potrošača, koji je na prvome mjestu.