300 sati, toliko traje bojanje ovog klasika

Foto: Land Rover

Još uvijek je moguće kupiti stari Defender izravno od Land Rovera, ali takav užitak ima visoku cijenu.

Land Rover povremeno podsjeti javnost da je klasični Defender i dalje dostupan. Iako je proizvodnja originalnog britanskog terenca završila prije deset godina, Land Roverov odjel Classic i dalje ga nudi kroz program Works Bespoke. Riječ je o potpuno obnovljenim vozilima proizvedenima između 2012. i 2016. godine, opremljenima snažnim V8 motorom od 400 KS.

Novost je da je sada moguće uskladiti boju klasičnog Defendera s bojama najsnažnije moderne verzije, Defendera Octa. Svaki primjerak provede oko 300 sati u lakirnici kako bi dobio jednu od sljedećih završnih obrada: Petra bakrena, Faroe zelena, Sargasso plava ili Narvik crna. U ponudi su i boje Carpathian i Charente sive. Sve nijanse dostupne su u sjajnoj ili satenskoj izvedbi za one koji preferiraju mat izgled.

Land Rover dodatno nudi lakiranje maske hladnjaka u sjajno crnu boju, kako bi se vizualno povezala s Octom, dok je naziv modela na poklopcu motora izrađen od takozvanih "sjeckanih" karbonskih vlakana. Kupci mogu birati između pet dizajna naplataka, 11 završnih obrada te dvije veličine, 16 i 18 inča.

Povezanost s modernim Defenderom Octa nastavlja se i u unutrašnjosti. Klasični Defender može se naručiti s istim izborom tkanina i kožnih presvlaka. Ovisno o odabranom materijalu, dostupne su boje Khaki zelena, Light Cloud, Lunar, Burnt Sienna i Ebony. Te se nijanse mogu proširiti i na obloge krova, panele vrata, armaturu, ručice mjenjača i upravljač.

Prema navodima Land Rovera, ideja o prenošenju mogućnosti personalizacije Octe na klasični Defender došla je izravno od kupaca. Primijećeno je da su neki naručivali modernu verziju, a istovremeno i klasični model u istim bojama i sličnim detaljima.

Dok cijena novog Defendera Octa u Ujedinjenom Kraljevstvu počinje od 148.045 funti, bez dodatne opreme, klasični Defender znatno je skuplji i stoji 190.000 funti što uključuje i 12-mjesečno jamstvo. Za taj iznos Land Rover Classic dodatno unapređuje kočnice, prilagođava upravljački sustav i ugrađuje novi ovjes.

Pritom V8 motor u klasičnom Defenderu nije preuzet od BMW-a, za razliku od Octinog 4,4-litrenog twin-turbo agregata. Umjesto toga, koristi se Land Roverov vlastiti atmosferski 5,0-litreni V8 koji razvija 400 KS i 515 Nm okretnog momenta. Snaga se na kotače prenosi putem osmerostupanjskog automatskog mjenjača ZF, kao i kod Octe.

Za one koji žele potpuno novo vozilo koje zadržava duh starog Defendera, Ineos Grenadier može biti ozbiljna alternativa, a zanimljivo je da i on, poput Octe, koristi BMW-ove motore.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.