Avenger je Jeep stvoren za Europu

Foto: Jeep

OVO je prvi električni Jeep, ali i prvi mali SUV osmišljen prvenstveno za europske kupce. 

Ako je itko profitirao od odlaska pod Stellantisove skute, onda su to svakako američki brendovi. Dodge je preoteo Alfu Tonale, a Jeep sada dobiva maleni SUV model, koji koristi osnovu Stallantisa, točnije PSA koncerna. 

Start će označiti električna izvedba s 400 km dosega, a potom će se ponuda obogatiti i turbo benzincem. Tehnička strana priče je poznata – 156 KS i 260 Nm u kombinaciji 400-voltne tehnologije i baterije kapaciteta 54 kWh smještene ispod sjedala.

Podržava punjenje snage do 100 kW, što znači 20-80% kapaciteta za 24 minute. Doseg po WLTP-u je 400 km, a u gradu se penje na 550 km.

Izgled je klasičan, točno kakav bismo očekivali od Jeepa. Sad je oplemenjen pomodnim LED-icama, od kojih puno više veseli sedam prepoznatljivih letvica prednje maske, kao i izbačeni blatobrani za dodatni dojam čvrstine.

Pritom su odbojnici osmišljeni tako da u sudaru pri manjim brzinama ne stradaju svjetla, što je s obzirom na današnje cijene dijelova itekako dobrodošlo. Spomenimo i mogućnost dvobojne izvedbe karoserije te atraktivne 18-inčne naplatke. 

Unutra se nastavlja prepoznatljiv izgled. Digitalni kokpit dominira, a veseli i velik broj pretinaca. Prtljažnik guta 380 litara, što znači da će Avenger biti kompatibilan i s potrebama manjih obitelji. 

Bogato opremljen kompaktni SUV u dužinu mjeri 4.08 metara, što ga čini vrlo pogodnim za svakodnevno korištenje. Kad je, pak, cijena u pitanju, vjeruje se da neće bitno odskakati od cjenika za Peugeot 2008 ili Opel Mokku. 

Pročitajte više