FOTO Novi BMW M2 je stigao i napredovao, ali uz višu cijenu

Foto: BMW

NOVI model nudi brojna poboljšanja, ali i bar 10.000 eura višu cijenu. 

BMW-ovim fanovima ne cvatu ruže posljednjih godina. Serija 1 je izgubila stražnji pogon i ograničila se na tri i četiri cilindra, a najviše se govori o električnim modelima predvođenim crossoverom iX. O ogromnim bubrezima nalik osvijetljenom roštilju da i ne govorimo. Sada se stvari mijenjaju jer BMW-u je užitak u vožnji opet u fokusu – stigao je novi M2. 

Po mnogima najbolje posložen model u M postavi dobio je nasljednika. Na tržište stiže u travnju iduće godine, a prema najnovijim informacijama, bit će osjetno skuplji. Naime, BMW M2 Competition u Njemačkoj se nudio za 62.500 eura, a novi M2 kreće od 72.800 eura. 

Postavljen na CLAR platformu novi je model narastao, ali se još uvijek dobro drži u kompaktnim mjerama. Tako je u duljinu išao do 4.58 metara, što je dobrih 20 cm manje od M4. Ono što ipak veseli jest da je novi model s 1.87 metara širine čak 3.3 cm širi od prethodnika. 

Osim širine, u oči upadaju uglasti detalji, posebno sprijeda gdje su usisnici ogromni. Agresivan nastup s jasnim pokazivanjem mišića posebno je vidljiv u blatobranima koji su dodatno izvučeni na bokove. Silueta je prepoznatljiva s 19-inčnim naplatcima sprijeda i broj većima straga, a iza njih samo čelik. Da, kompozitne kočnice se ne nude ni kao opcija. 

Iza pak dominiraju četiri ispušna topa te opet uglaste forme. Ispod poklopca s integriranim spojlerom do 390 litara prtljažnika. 

Iznutra nema iznenađenja. Njemački precizno i kvalitetno s opcijskim karbonskim školjkastim sjedalima jasno otkriva narav automobila. Digitalni kokpit čini 12.3-inčni zaslon ispred vozača i 14.9-inčni za potrebe infotainmenta. 

U ponudi je čitava telemetrija, kao i podešavanje naravi automobila, od "Road“ do "Track“ i M Mode“.

Spomenimo i motor. S58 u novoj primjeni sada daje manje nego na M3 i M4, ali i dalje puno. S 460 KS i 550 Nm teško da će netko ostati razočaran. A ono najbolje je da je ručni mjenjač standardni, a osam-stupanjska ZF automatika na popisu opcija. Pogon dakako isključivo na stražnje kotače.

I za kraj spomenimo jednu lošu vijest: M2 je narastao i udebljao se pa kreće od 1700 kg.  

Pročitajte više