FOTO Novi GT-R: Kultni japanski sportaš prošao kuru pomlađivanja

Foto: Nissan

LEGENDARNI Nissanov GT-R na sceni je opstao dugih 15 godina, a sada se predstavlja u tek malo pomlađenom izdanju. 

Ipak je to Godzilla, legendarni sportaš koji je mnogima mjerilo supersportskog automobila. Iako je aktualna generacija predstavljena 2007. godine, ovom automobilu ni danas nisu potrebne drastične promjene. 

Stoga se Nissan odlučio uglavnom stilski dotjerati novu izvedbu i zadržati fantastičnu mehaniku. Istina, bilo je i tu novina, ali ne presudnih.

Ručno složen 3.8 V6 twin-turbo je i dalje tu, a u startu daje 573 KS i 632 Nm, u kombinaciji sa šest-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke te pogonom na sve kotače. Verzija Nismo ide korak dalje i raspolaže sa 608 KS i 651 Nm. Mehanika je navodno unaprijeđena, a jedina obznanjena novost je novi prednji diferencijal s ograničenim proklizavanjem. 

U Nissanu kažu kako automobil ima bolju aerodinamiku, ali i, pazite sad ovo, komforniji je u vožnju. Upravo tako, radilo se na podvozju, a Godzilla je sad stigavši u godine odlučila malo omekšati. I biti tiša, barem dok se ne zabije pedala gasa u pod. 

Vratimo se mi na vizualne novosti. Nissan je odlučio vratiti povijesne nijanse boja iz prethodnih generacija, ali i 20-inčne kovane naplatke u zlatnoj boji. Estetske novine uključuju osvježenu prednjicu vozila, ali i blago proširene blatobrane. Nove oznake zaključuju popis novosti, pa nastavljamo u kabinu gdje će se naći samo nove opcije tapecirunga.

Osim spomenute top verzije, GT-R se nudi u još dvije specifikacije, Premium i T-spec. Na kraju spomenimo i Nismo Appearance Package, dostupan za sve koji izaberu izvedbu Nismo. Ovaj paket uključuje naplatke s crvenim detaljima, poklopac motora od karbona s transparentnim lakom te sportska sjedala Recaro od karbona. 

I tu jednostavno moramo stati. Europa je GT-R protjerala zbog emisija, pa su šanse minimalne da će se vratiti. Stoga su svi oni koji su kupili posljednje primjerke za oko 180.000 eura napravili odličan posao. 

Pročitajte više