Kako skuplje prodati polovni auto

Foto: 123rf

AUTOMOBILI su potrošna roba, a kupovina novog automobila često je projekt koji traje godinama. Od izbora preko cijene do najvažnijeg - omjera cijene i kvalitete, sve su to stvari na koje se itekako pazi pri kupnji automobila, bilo da je riječ o novom ili polovnom automobilu.

No i prodaja automobila može biti težak zadatak, a postoji cijeli niz stvari koji vam vašem limenom ljubimcu, jednom kad ga budete prodavali, mogu povećati cijenu.

Tri su osnovne stvari koje kupci gledaju pri kupnji polovnog automobila. To su generalno stanje, povijest servisiranja i kilometraža. Sve tri stvari rezultat su vaše višegodišnje brige o automobilu i nisu nešto što se može popraviti ili riješiti preko noći.

Ne treba ni govoriti da je nužno da automobil nema udubljenja ni ogrebotina jer time automatski gubi na cijeni. Što se tiče kilometraže, idealno je prodati automobil dok nije prešao 100.000 kilometara. Također, trebalo bi ga servisirati svakih 20.000 kilometara ili jednom godišnje.

U tom kontekstu, idealno vrijeme za prodaju automobila po maksimalnoj cijeni je nakon tri godine korištenja i to pod uvjetom da nije prošao 100.000 kilometara.

Jasno, automobil se može bez problema prodati i kasnije, ali sa svakom godinom njegova cijena pada.

To su zapravo osnovne stvari na koje treba paziti pri prodaji automobila. Tu je još cijeli niz razloga koji mogu više ili manje utjecati na cijenu. Tako, naprimjer, stanje i starost guma, datum zadnjeg tehničkog pregleda ili nešto treće također može utjecati na konačnu cijenu. Ponekad i godišnje doba znači. Naprimjer, ako prodajete kabriolet, to ćete učiniti u rano proljeće kad mu je cijena veća jer je riječ o periodu godine kad je vožnja bez krova moguća. Ako ga, pak, kupujete, to ćete napraviti u jesen i pričekati proljeće za prvi vožnju s vjetrom u kosi.

Pročitajte više