Znamo pojedinosti i cijene Nissanovog električnog SUV-a. Vrijedilo je čekati

Foto: Nissan

NISSAN se iskombinirao svoje dvije specijalnosti: SUV i električne automobile. S novom Ariyom Japanci na tržište donose potpuno električni SUV coupé koji bi trebao konkurirati VW ID.4. Vizualno i tehnički, Ariya bi trebala uvesti novu eru u Nissanu. SUV kupeovske siluete ima 19-inčne naplatke (Nissan već najavljuje 20-inčne kotače kao opciju). Stražnji dio Ariye s neprekinutom svjetlosnom trakom potpuno je u trendu.

Što se tiče dimenzija, električni SUV dugačak 4595 milimetara smjestio se između modela Qashqai i X-Trail SUV. Osobito u usporedbi s prijašnjim Nissanovim modelima, kokpit je vrlo reduciran.

Sjajni materijali u interijeru

Gotovo da i nema gumba; umjesto toga, prekidači osjetljivi na dodir ugrađeni su u instrument ploču i središnju konzolu. Kada se elektronika pokrene, ona svijetli. Kada se dodirne, dolazi do dodirne povratne informacije putem vibracije. Ustupak varijabilnosti je električno pomična središnja konzola.

Sve u svemu, Ariya iznutra izgleda vrlo elegantno, a osjećaj prostora je također vrlo dobar. Dva 12,3-inčna zaslona ugrađena su u Ariyu za prikaz infotainment sadržaja i instrumenata. Sadržaj se može pomicati naprijed-natrag između dva monitora.

Zahvaljujući podatkovnoj vezi, ažuriranja u Nissanu po prvi se put odvijaju "bežično", tj. neovisno o servisnim intervalima ili posjetima autosalonu. Također omogućuje umrežavanje između automobila i aplikacije, tako da se podaci o vozilu mogu prenijeti na pametni telefon i pristupiti im u bilo kojem trenutku.

Domet od 340 do 500 kilometara – ovisno o opciji vožnje

Što se tiče pogonskih sustava, Nissan nudi izbor od pet različitih verzija za Ariyu. Nazivi modela su transparentni jer se izravno odnose na kapacitet baterije: na izbor su one s kapacitetom od 63, odnosno 87 kWh, dok je snaga motora između 160 i čak 290 kW gdje je i pogon na sve kotače.
U vožnji bi Ariya trebala imati koristi od sustava  "e-Pedal", koji je već poznat iz Leafa.

Zahvaljujući snažnoj rekuperaciji, većinu situacija u vožnji moguće je voziti samo uz pomoć papučice gasa. Moguća je i djelomično automatizirana vožnja s "ProPilotom" i automatizirano parkiranje.

Za SUV od 4,60 metara koji teži gotovo dvije tone, Ariya prilično dobro prolazi zavoje. Štoviše, čak je i zabavan: automobil nudi dobar kompromis između agilnosti i udobnosti, iako se vidi da su stručnjaci Nissana dizajnirali automobil više za ležerno krstarenje .Ipak je iznenađujuće okretan i upravljiv za SUV od 4,60 metara, ali ne biste trebali pretjerivati ​​s tom željom.

Pročitajte više