Nijemci su odabrali: Ovo su najbolje marke, klasu po klasu

Foto: Audi

IMIDŽ MARKE ima vrlo važnu ulogu za proizvođače u automobilskoj industriji. Sukladno tome, cijela industrija čeka rezultate različitih studija o imidžu, kakva je i ona poznatog magazina Auto Bild, jer one vrlo točno odražavaju trenutnu poziciju 37 najvažnijih marki automobila. 
Kupci uz svaku marku povezuju različita svojstva i karakteristike. Za jednog proizvođača automobila prva je stvar koja pada na pamet kvaliteta, kod drugog sportski izgled, a kod trećeg uravnoteženi omjer dobivenog za uloženo. 

Ta slika, koja je duboko utisnuta u našim glavama, utječe na nas i naše odluke o kupnji - svjesno ili nesvjesno.
Ocjene marki podijeljene su po segmentima. U svakoj od 14 klasa postoji pobjednik za kategorije kvaliteta, dizajn i odnos cijena/kvaliteta. Ukupni pobjednik tada se određuje na temelju prosjeka tih vrijednosti. 


Pa, prođimo kroz rezultate. Očigledno Nijemci obožavaju sve marke VW grupe jer njihova je dominacija očigledna. Posebice dobro stoji Audi, koji ima najviše pobjeda u ocjenjivanju kvalitete, a čak je tri puta konačni pobjednik. Zanimljivo, njegov se uspjeh proteže kroz različite segmente. 
Volkswagen očekivano ima nekoliko prvih mjesta, ali zato još jednom oduševljava Škoda s čak tri pobjede u prestižnoj kategoriji omjera cijene i kvalitete. 

U izboru neki rezultati ne čude, primjerice nekoliko odličnih plasmana Alfa Romea vezanih za dizajn, ali ima i nekih koji su nas iznenadili. Primjerice, prvo mjesto Forda u segmentu sportskih automobila i kategoriji omjera cijene i kvalitete, ali to jedino možemo objasniti popularnošću Mustanga (koji u Njemačkoj košta vrlo povoljnih 55 tisuća eura) te činjenicom da su modeli Fiesta, Focus i Puma dostupni u sportskoj ST verziji. 
Zgodno je primijetiti kako su dobro odmjerenu cijenu šparni Nijemci honorirali Tesli u segmentu luksuznih vozila te SSangYongu kod velikih terenaca. 

Pročitajte više