TOYOTA će na predstojećem auto salonu u Ženevi predstaviti obnovljene modele iz segmenta monovolumena. Posebno velika očekivanja su od obnovljene Corolle Verso, koja se u posljednjih nekoliko godina nije uspjela etablirani u C segmentu.
Kad je u pitanju monovolumenska izvedba, facelift je bio toliko opsežan da se može zaključiti da je riječ o potpuno novom modelu. Istina, zadržana je mehanička osnova trenutno aktualne Corolle, ali je zato izgled automobila u potpunosti izmijenjen.
Sportski nastrojen model donosi svježinu u segment, a posebno upečatljivo je osmišljen stražnji kraj kojim dominiraju trendseterska prozirna svijetla.
Glavni aduti novog modela nisu samo ljepota kvaliteta, već i veća doza funkcionalnosti. Kabina može prihvatiti do sedam putnika, a ukoliko se pokaže potreba za većim teretnim prostorom, stražnjih pet sjedala je moguće preklopiti u podnicu vozila. Sijedala su najlakša u klasi, a cjelokupan proces preklapanja sjedala izvodi se u samo jednom potezu.
Očito podilaženje europskom ukusu ne treba čuditi jer je model djelo europske dizajnerske podružnice (ED2). Kako je naglasio Elvio DAprile, šef dizajna, vanjski dizajn se sastoji iz dva entiteta. Naime donji dio vozila je konstruiran po uzoru na SUV-e, dok je gornji dio s obiljem staklenih površina krajnje dinamičan.
U kvalitetu izrade dosta ne treba sumnjati. Dovoljno je reći da su Toyotini stručnjaci smanjili zračnost između pojedinih elemenata za čak 90 %, što se odrazilu na manju razinu buke.
Pogonska grupa će najvjerojatnije biti zadržana, a na hrvatsko tržište će konačno stići i dizelske izvedbe, i to 2.0 D4-D od 90 odnosno 116 KS.
Nova Corolla Verso će se proizvoditi u pogonima smještenim u Turskoj, gdje se već proizvode karavanska i limuzinska izvedba Corolle za europsko tržište.
Miljenko Nikolić