43 milijuna dolara u 24 sata: Nova kampanja Nikea pokazala se kao pun pogodak

Screenshot: YouTube

KAMPANJA Nikea s Colinom Kaepernickom zbog koje su neki Amerikanci, uglavnom pristaše Donalda Trumpa, počeli paliti svoje Nike tenisice pokazala se genijalnim potezom.

U manje od 24 sata otkako je Kaepernick počeo s kampanjom na svom službenom Twitter profilu, Nikeu je to donijelo medijsku pokrivenost vrijednu više od 43 milijuna dolara. Većina tih medijskih izvještaja bila je neutralna ili pozitivna, govori izvještaj Apex Marketing Group. Trenutno sveukupno izvještavanje o Nikeu na TV-u, radiju, online platformama i na društvenim mrežama vrijedi više od 163 milijuna dolara, piše CNBC.

Naravno, to je potpuno premašilo početni rizik gubitka nekih kupaca angažiranjem bivšeg igrača američkog nogometa koji je prije dvije godine izazvao bijes američkih desničara jer je tijekom izvođenja američke himne klečao, piše Bloomberg.

Marketingaš Bob Dorfman za Bloomberg je izjavio i da ovaj potez Nike profilira kao kompaniju koja je spremna preuzeti rizik, ali na pametan način. "To je korak koji svaka kompanija može napraviti, ali za Nike to je definitivno pametno poslovanje", dodao je

Inače, kad su Kaepernicka pitali zbog čega nije ustao za vrijeme izvođenja himne, rekao je da se radi o prosvjedu zbog niza policijskih ubojstava nenaoružanih crnaca. Nogometaš je cijele sezone nastavio klečati tijekom izvođenja himne, a iako sljedeće sezone nije potpisao ni za jedan klub, nekolicina drugih nogometaša je potaknuta njegovim primjerom nastavila raditi isto.

Nova Nikeova reklamna kampanja prikazuje fotografiju Kaepernicka uz tekst: "Vjeruj u nešto. Čak i ako to znači žrtvovanje svega."

Službena kampanja je počela u ponedjeljak, a spot naziva Dream Crazy prikazuje se od srijede.

Pročitajte više