Bonde, prodao si se: Fanovi ponovno razočarani izborom pića

Screenshot: YouTube

IAKO su već svi navikli na to da će se par mjeseci prije dolaska filma James Bond pojaviti u još jednoj reklami za Heineken, fanovi legendarnog tajnog agenta ponovno su zgroženi njegovim izborom pića.

Nova reklama pojavila se danas u sklopu 64 milijuna funti teške promotivne kampanje, a puristi su već bijesni jer Bond je ponovno svoje prepoznatljivo piće zamijenio bocom piva.

Inače, zagriženi fanovi već su se trebali pomiriti s ovom "izdajom" jer ove se godine obilježava 17. godišnjica suradnje, a i najnoviji "Spectre" bit će krcat markama kao što su N Peal, Range Rover, Jaguar, Belvedere, Tom Ford i Omega.

Nakon što se "Skyfall" pojavio u kinima mnogi su prigovarali zbog scena u kojoj je Bond pijuckao pivo, a ne prepoznatljivi martini na što im je glumac odgovorio: "Ovakav film košta 118 milijuna dolara. To je priroda tako velikih filmova. Potroši se još 200 milijuna da ga prodamo, a tih 200 milijuna moramo nekako namaknuti. Ovo reklamiranje vam je možda odvratno, ali tako je to".

Pročitajte više