Naporni Facebook-prijatelji: Ovo su razlozi zbog kojih ljudima vaše objave idu na živce

PRIJE nekoliko mjeseci sastavili smo za vas popis stvari koje ne biste trebali raditi ako želite biti ugodni i pristojni Facebook-prijatelji, a sad je stigao dodatak.

Ako vam se ikad dogodilo da primijetite da se vaš broj prijatelja na popularnoj društvenoj mreži smanjio, a nije vam bilo jasno zašto, možda biste trebali dvaput promisliti prije nego nešto objavljujete. Možda je neka od vaših objava ili jednostavno način na koji se ponašate na Facebooku preiritantan za vaše prijatelje, a da toga niste nimalo svjesni.

Na primjer, anketa koju je proveo Mashable pokazala je da je u vrijeme predsjedničke kampanje u SAD-u 47 posto korisnika priznalo da je "unfriendalo" nekog od svojih prijatelja zbog napornih političkih objava. I iako su istraživanja pokazala da većinom vrijeme na Facebooku provodimo iz čiste dosade, postoje objave na koje ni u najdosadnijim trenucima naših života ne bismo mogli stisnuti "like".

Ovaj put Huffington Post odlučio je sastaviti popis vrsta objava koje vašim Facebook-prijateljima sigurno idu na živce.

Provjerite koliko griješite.

OBJAVE PISANE VELIKIM SLOVIMA

Ako to u kojem slučaju niste znali: kompjutorski bonton kaže da u ovom slučaju vičete. Dakle, osim ako ste ozlijeđeni ili ste upravo dobili dijete nema razloga da urlate na svoje cyber poznanike i prijatelje.

Pasivno-agresivne objave


Komentare kao što su "Ah, pretpostavljam da ću danas onda sjediti doma sam" ili "Super mi je kad nitko ne komentira moj status" trebali ste ostaviti u srednjoj školi.

Spamanje

"Lajkajte ovu objavu i osvojit ćete računalo!". Nitko neće ništa osvojiti. Nema potrebe za maltretiranjem ovakvim statusima. 

Depresivne objave

Svatko od nas na popisu ima barem jednog prijatelja koji jednostavno nikad nije dobre volje. Konstantni negativni komentari o tome kako je sve crno i bez perspektive prilično su naporni. Pokušajte se ponekad razvedriti. Ili barem svoj status na Facebooku.

Rigidna mišljenja i stavovi


Naravno, svatko ima pravo na svoje mišljenje. Ali prije nego krenete u bijesan niz objava o nekoj gorućoj temi zapamtite da to nije isto kao da sa šačicom najbližih prijatelja raspravljate preko čaše piva. Iako vam se možda tako čini. Ono što ustvari činite jest javno iznosite mišljenje koje na taj način dijelite s ljudima koje baš ne poznajete najbolje, a možda i budućim poslodavcima.

Pročitajte više