Twitteraši se sprdaju s novim sloganom HTZ-a: "Croatia. Full of jad."

Foto: HTZ

DANAS je predstavljen novi slogan Hrvatske turističke zajednice, pa ćemo odsad umjesto slogana "Mediteran kakav je nekad bio" slušati i gledati novi moto koji bi trebao motivirati turiste da navale u Hrvatsku, a koji glasi "Croatia. Full of life." ("Hrvatska. Puna života.").

Novi slogan dobili smo zato što "je Hrvatskoj potrebna nova komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji će predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv zahtjevima tržišta", kako je rekao direktor Glavnog ureda HTZ-a, Ratomir Ivčić, te dodao: 

"U novom su konceptu vrlo dobro istaknuti emocionalni benefiti naše zemlje, a kako pokazuju ispitivanja na tržištima, i vizualna ekspresija ideje je iznimno dobro prihvaćena“.

A koliko će novi slogan motivirati turiste, saznat ćemo u sezoni koja dolazi, no, zasada je već inspirirao brojne korisnike Twittera čije se komentare i interpretacije, kojih je sve više, mogu pratiti pod hashtagom #HTZslogan.
 
Sve u svemu, Twitteraši novom sloganu nisu naklonjeni pa je tako originalna verzija slogana umjesto "Croatia. Full of life." dobila prijedloge tipa  "Croatia. Full of jad.", a ima i dužih sugestija, primjerice "Croatia, full of your future immigrants" i slično.
Jedan od prijedloga, također informativnog tipa kao i original, glasi "Croatia full of corruption", a ima i introspektivnih - "Croatia. Fulao sam life". Neki su pak kombinirali novi i stari slogan čime smo dobili "Croatia, full of life, as it once was", a neki su mudro zaključili: "Hrvatska, jer i loš slogan je reklama". 
Baš kao što je na predstavljanju novog slogana istaknuo ministar turizma, Darko Lorencin, "odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji".

#HTZslogan Tweets

 

 

 

Pročitajte više