Daria Kinzer više ne "lomi noge": Engleska verzija pjesme za Eurosong zove se "Celebrate"

BAŠ KAO što je najavio Boris Đurđević, autor glazbe i aranžmana pjesme koja će Hrvatsku predstavljati na Eurosongu, izmijenjen je tekst engleske verzije "Lahora" te se pjesma sad zove "Celebrate". Podsjetimo, Đurđević je nakon pobjede dugonoge plavokose Hrvatice s bečkom adresom, Darije Kinzer, kazao kako je "Break a leg" radni naziv engleske verzije pjesme koja je pobijedila na Dori te će se naziv i tekst mijenjati jer "ljudi baš nisu shvatili poantu i misle da Darija uistinu pjeva `slomi nogu`, a ne `sretno`". Tekst pjesme "Celebrate" zajednički potpisuju Boris Đurđević i Marina Mudrinić.

Daria je jučer odradila snimanje čak dva spota za pjesmu koja će nas predstavljati na ovogodišnjem Eurosongu, a cijela atmosfera na snimanju je unatoč kratkim rokovima bila pozitivna i dinamična. Jedan od snimljenih spotova je "Lahor" u originalnoj hrvatskoj verziji, a drugi je skladba na engleskom "Celebrate" koju će Daria otpjevati na Eurosongu u Düsseldorfu.

"Mislim da će se pjesma posebno svidjeti mladima"

"Upravo smo snimili prvu scenu, za sada još nije previše naporno, ali već se osjećam slavljenički, u skladu s pjesmom `Celebrate` čiji mi je tekst jako dobro legao. Mislim da će se pjesma posebno svidjeti mladima", rekla je jučer navečer Daria o svojim prvim dojmovima sa snimanja. "Sve je vrlo profesionalno, dobro surađujemo i vjerujem kako će se spotovi svidjeti i hrvatskoj i europskoj publici", uvjerena je Daria.

Za Darijin image zadužena je njezina dizajnerica Katarina Đale, koja je osmislila njezine haljine za nastupe na Dori, a sada je pred njom još zahtjevniji zadatak kreiranja odjeće za nastup na Euroviziji. "Za ovaj spot osmislila sam jednu mladenačku haljinu sa šljokicama. Sve je svjetlucavo, htjela sam postići da se vidi kako je ona mlada, uživa u životu, odnosno da nešto proslavlja, a najbolje pobjedu na Eurosongu", rekla je Katarina Đale.

"S obzirom da je Daria novo ime na hrvatskoj glazbenoj sceni, ovo je jedan tipični image spot koji je treba maksimalno afirmirati"


Snimanje spotova započelo je u četvrtak navečer, a trajalo je gotovo cijelu noć. Sad slijede montaža i obrada. Ekipa od 20 ljudi, predvođena iskusnim redateljem Zoranom Pezom, koji je radio spotove za neke od najvećih hrvatskih pop-zvijezda, poput Gibonnija i Tonyja Cetinskog, imala je pune ruke posla kako bi se sve završilo na vrijeme i snimljeni materijal poslao u Njemačku.

"Spot traje točno tri minute koliko nalažu propozicije Eurovizije. S obzirom da je Daria novo ime na hrvatskoj glazbenoj sceni, ovo je jedan tipični image spot koji je treba maksimalno afirmirati. Riječ je o vedrom, disco-pop spotu sa plesnim točkama, kakvog eurovizijski žanr najviše voli i zahtijeva", rekao je Pezo. Dodaje kako je ekipa radila punom parom kako bi za samo tri dana bila završena cijela post-produkcija spota za HRT te kako bi on bio poslan u Düsseldorf. "Veliki nam je izazov odraditi ovaj posao u tako kratkome roku, ali draga nam je suradnja sa HRT-om i zato smo svi uložili dodatne napore kako bi sve ispalo u najboljem redu", kazao je Pezo, koji je već surađivao s nekima od ranijih hrvatskih predstavnika na Eurosongu.

Pročitajte više