Generacija Z sve više pretražuje na Instagramu i TikToku, a sve manje na Googleu

Screenshot: YouTube

PRIPADNICI takozvane "generacije Z", rođeni između 1997. i 2012. godine, za internetsko pretraživanje sve više koriste društvene mreže, a sve manje tražilice. Unilad prenosi rezultate istraživanja koje je pokazalo da njih 40% informacije traži na Instagramu i TikToku radije nego na dobrom starom Googleu.

TikTok je, navodi portal, društvena mreža koja najbrže raste te koja je u nekoliko posljednjih godina jako povećala bazu svojih korisnika. TikTok je toliko utjecajan i širi se toliko brzo da ga druge društvene mreže pokušavaju iskopirati pa sad tako imamo Instagram Reels, Snapchat Spotlight i YouTube Shorts.

Google mora privući mlađe korisnike

Unilad piše i da su predstavnici Googlea potvrdili da TikTok oblikuje način na koji mlađi ljudi pristupaju webu. "Kad traže restoran u kojem bi ručali, otprilike 40% mladih ljudi će to mjesto potražiti na TikToku ili Instagramu, a ne na Google Searchu ili na Google Mapsu", rekli su iz Googlea.

Dodali su i da sad imaju "snažnu konkurenciju s više strana, uključujući opće i specijalizirane tražilice, ali i neke specifične aplikacije", te da im je osnovni cilj privući mlađe korisnike.

Pročitajte više