Instagram se služi tehnikom "ukradi s TikToka i nadaj se da nitko neće primijetiti"

Foto: Shutterstock

NIJE tajna da Instagram gubi na popularnosti zbog TikToka. Sada su se okrenuli staroj tehnici "ukradi i nadaj se da nitko neće primijetiti". Kako bi Metina aplikacija pobijedila TikTok, mora uvesti nove i zanimljive značajke, no odlučila je kopirati postojeće opcije s TikToka.

Nedavno su najavili da će svaki video objavljen na Instagramu postati Reel. To je značajka koja je ionako ukradena s TikToka. Novosti na Instagramu nedavno je najavio Matt Navarra na svom Twitter profilu. 

Meta tvrdi da Reelsima želi pojednostaviti iskustva korisnika

Razlog Metinog poteza da Instagramove videozapise učini Reelsima, kako navodi TechCrunch, krije se u "pojednostavljivanju i poboljšavanju video iskustava". S jedne strane to ima smisla jer mogućnost dvije vrste videa na istoj platformi pomalo je zbunjujuća, no zapravo se čini da je ovaj potez dio namjerne strategije da se oponaša TikTok što je više moguće kako bi se korisnici zadržali na Metinoj aplikaciji, piše Callum Booth u članku za portal thenextweb.com.

Kada se pogledaju statistički podaci, Instagram ima 1.4 milijarde korisnika, dok ih TikTok ima ravno milijardu. Isprva se ovi podaci čine pozitivnima za Instagram, no ne pokazuju cijelu priču. Pravi problem je u tome tko koristi aplikacije i kako. Skraćeno - Metina aplikacija postaje zastarjela među mladima i oni se okreću TikToku.

Mladi ljudi prešli na TikTok

Ovo ne stvara problem samo u rastu Instagrama već je stvar u tome što je ta Metina aplikacija trebala biti put do mladih ljudi s obzirom na to da je Facebook već odavno postao društvena mreža za starije. I dok trgovci, marketinški stručnjaci i influenceri još uvijek preferiraju Instagram u odnosu na TikTok, to neće dugo potrajati. Trenutno prosječno vrijeme provedeno na Instagramu globalno iznosi 28 minuta, a na TikToku 52. 

To su razine angažmana koje su nezanemarive. Razlog zbog kojeg marketinški stručnjaci odugovlače s prelaskom na TikTok je samo to što tu aplikaciju ne razumiju u potpunosti. Za Instagram postoje jasne upute kako se njime služiti, a za TikTok ne. Ali hoće, s vremenom. A kad se to dogodi, neizbježno je da se trgovci, influenceri i sav njihov novac počnu slijevati u TikTok.

Teško je ne zaključiti da je Instagramova ideja da svaki video pretvori u Reels odgovor na sve veći utjecaj TikToka. Zapravo, Meta je u panici jer njegov glavni konkurent privlači mlađu publiku koja provodi puno više vremena na TikToku nego na Instagramu.

Ovo je trenutak kada bi Instagram trebao eksperimentirati i isprobavati nove ideje kako bi ponovno privukao korisnike, ali to ne radi. Umjesto toga, Instagram kopira nekog drugog i nada se da će uspjeti.

Pročitajte više