Izabrana pobjednička haljina za Silver Lady

NA SINOĆNJEM glamuroznom događaju Coca-Cole Light, u hotelu Sheraton, pod nazivom "Neodoljivo srebrno iskušenje" svoju viziju srebrnog iskušenja pokazalo je osam hrvatskih modnih dizajnera: Robert Sever, Ksenija Vrbanić, Image Haddad, Karaka Design, Igor Galaš, Nives Kosić, Mustre i Nebo. Njihove kreacije - srebrne seksi haljine predstavljene su na modnoj reviji, uz prateći zabavni program.

O pobjedničkoj srebrnoj kreaciji odlučivao je žiri sastavljen od predstavnika struke i javnosti.

Članovi stručnog žirija bili su: Saša Joka (predsjednik žirija), Alemka Lisinski, Nenad Korkut, Nataša Sveklar te Josipa Lisac.

Članovi žirija koji su predstavljali  javnost bili su: Branka Bebić (Silver Lady), Damir Hoyka, Stephen Gardiner (Coca-Cola), Tihomir Prišlin (Diners Club), Gordana Joksić (Jaguar Hrvatska).

Za pobjedničku haljinu izabrana je kreacija modne kuće Image Haddad, a nosila ju je naša poznata manekenka Branka Bebić, kojoj je posebno za tu priliku dodijeljena titula Silver Lady. Kreatoru pobjedničke haljine uz prigodnu statuu pripala je i novčana nagrada od 20.000 kuna.

Scenografiju priredbe izradio je Ivica Propadalo, a voditeljica cjelokupnog događaja bila je Vlatka Pokos. Za glazbeni dio programa pobrinula se popularna Ivana Kindl i prateći band, a događaju su nazočile i mnoge poznate osobe iz javnog života.

"Drago mi je da smo najseksi brand Coca-Cole - Coca-Colu Light povezali s atraktivnim životnim stilom te u isto vrijeme potaknuli, darovite i kreativne hrvatske dizajnere da kroz svoje radove iskažu vlastito viđenje srebrnog iskušenja", izjavio je Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole u Hrvatskoj.

U pratećoj nagradnoj igri, koja je već u tijeku i traje do 18. ožujka 2004., sudionici šalju kodove s etiketa svih pakiranja Coca-Cole Light i Coca-Cole putem SMS-a. Najsretniji mogu osvojiti srebrni Jaguar X-Type, srebrne Diners kartice u iznosima od 100.000, 50.000 i 10.000 kuna te polugodišnje pretplate na časopis Elle. Dobitnici nagrada biraju se kroz tri javna izvlačenja kao dio emisije Modelle, Nove TV.

Pročitajte više