Napali je na aerodromu zbog onog što je obukla: "Nećete moći takvi u avion"

Foto: Twitter

DOK JE čekala svoj let u zračnoj luci u Sydneyju, zaposlenici australske aviokompanije su je posramljivali zbog njene odjeće te su joj rekli da sjedne negdje drugdje, tvrdi 33-godišnja Serah Nathan.

Serah je planirala letjeti kući u Melbourne 3. studenog, a iskustvo su joj pokvarili zaposlenici aviokompanije Jetstar koji su joj navodno rekli da je njena odjeća potpuno neprimjerena. Iskustvo je opisala na Twitteru.

Kako tvrdi, ona i njen dečko, s kojim je u vezi na daljinu, sjedili su zajedno kad im je prišla zaposlenica aviokompanije. U tom je trenu Serah sjedila "na dečkovim koljenima, okrenuta prema njemu".

"Sjednite svatko na svoje sjedalo jer oko vas ima djece", rekla im je zaposlenica.

Serah tvrdi da oko njih nije bilo djece te da je komentar zaposlenice šokirao nju i dečka.

"Nismo se ponašali kao da smo u striptiz klubu", tvrdi.

Potom se zaposlenica navodno vratila s kolegom koji je Serah rekao da "ne poštuje roditelje jer je zajahala svog dečka".

"Sumnjam da ćete se moći ukrcati u avion tako odjeveni, no u svakom slučaju, ne možete sjediti ovdje", dodao je.

Serah je objavila fotografiju svoje odjevne kombinacije, koja se sastoji od tajica i kratkog topa. Tvrdi da je u pozadini svega rasizam jer je ona sa Šri Lanke.

"Bijela žena preko puta mene nosila je kratku haljinu pa je nitko nije dirao", tvrdi. Dodaje da je zbog svega bila šokirana, posramljena, bijesna i ponižena.

"Udovoljila sam njihovom usranom zahtjevu", rekla je.

Kad se e-mailom požalila kompaniji na ponašanje zaposlenika, dobila je čudan odgovor.

"Provjerili smo vašu fotografiju i mislimo da ste jako lijepi, vaš dečko je sretnik. Ne mislimo da je primjereno da sjedite dečku na krilu u trenu kad ima slobodnih sjedala. Mislimo da su zaposlenici štitili druge putnike jer ste bili na javnom mjestu", napisali su joj.

Glasnogovornik Jetstara odbacio je tvrdnje da su se njihovi zaposlenici ponašali na ovaj način.

"Ispričavamo se Serah na načinu na koji je naš zaposlenik obradio njenu žalbu, a koji je ispod standarda naše kompanije", dodali su.

Pročitajte više