Ne bojimo se izazova, razmišljamo unaprijed i redovito predstavljamo trendove

Foto: Press

SPEKTAKULARNA proslava 15. rođendana Weekend Media Festivala protekla je besprijekorno – uz puno dobre zabave, predstavljenih trendova i zanimljivih panela, a zahvaljujući nebrojenim prilikama za networking, sklapali su se i novi poslovi. O tome kako su u četiri dana uspjeli okupiti preko pet tisuća posjetitelja u Rovinju i u čemu su posebno uživali, razgovarali smo s Tomom Ricovom, direktorom Festivala i direktorom programa, Borisom Kovačekom, izvršnim direktorom i producentom, Nevenom Rendeli Vejzović, voditeljicom komunikacija, Božom Skokom i Marijom Petrovićem, članovima programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala.

1. Koje biste dojmove izdvojili kao najzanimljivije s ovogodišnjeg Weekenda? 

Tomo Ricov: Organizacija ovog 15. izdanja ne bi bilo moguće bez Adris grupe koja je s nama kao generalni pokrovitelj od samog početka pa moram istaknuti tu produktivnu suradnju koja je zaslužna što smo ove godine u Rovinj doveli više od pet tisuća posjetitelja. Bilo je zadovoljstvo ugostiti više od sto predavača i govornika te čuti komentare posjetitelja koji su ostali oduševljeni organizacijom i svime što smo im pripremili. A smisao Weekenda je upravo to – novi trendovi vješto komponirani u platformu za susret, razmjenu iskustava, networking i dobru zabavu. Pored toga, proglasili smo i pobjednika prvog FoodTech Startup Competitiona koje su organizirali Maistra Hospitality Group, Infobip i Pepermint agencija. Čestitam pobjedničkom start upu Moj Gruntek na inovativnosti i zasluženoj pobjedi. Druge godine očekujemo još više prijavljenih start upova, što će uopće ne sumnjam, doprinijeti pronalasku novih talenata i kreativnih ideja u svijetu prehrambene i ugostiteljske industrije.

2. Kako dolazak svih tih utjecajnih govornika brendira Rovinj kao poželjnu festivalsku destinaciju, a kako Weekend Media Festival utječe na post sezonu na našoj obali? 

Božo Skoko: Weekend je pretvorio Rovinj u jedno od najznačajnijih europskih susretišta medijske, marketinške i kreativne industrije, pridonio je produljenju turističke sezone u ovom gradu i općenito ga pozicionirao kao nezaobilaznu kongresnu destinaciju u ovom dijelu Europe. Međutim, svjesni smo da je Rovinj dodatni magnet našim posjetiteljima, koji žele pametno iskoristiti zadnji ljetni vikend u godini, inspirirati se, educirati, podružiti i zabaviti. Uostalom postao je dio identiteta cijelog Weekenda i teško bi bilo zamisliti ovu manifestaciju bilo gdje drugdje. Stara tvornica duhana, slikovite rovinjske ulice i luksuzni Maistrini hoteli daju onaj potrebni dio zvjezdane prašine i emocija, uz sve vrhunske govornike, atraktivne teme i zanimljive panele.  Ta sinergija je odličan primjer razvoja vrhunskog eventa s međunarodnom prepoznatljivošću i jačanja ponude destinacije. I za uspjeh i petnaestogodišnju tradiciju WMFa zaslužni su organizatori, gosti, ali i vizija Adris grupe, odnosno Maistre. Turiste i goste izvan sezone možemo privući kvalitetnim sadržajima, događanjima i ponudom, a njih je potrebno kreirati i njima upravljati. Brendiranje destinacije ozbiljan je strateški posao i ne prepušta se slučajnosti.    

3. Jubilarni Weekend uistinu je donio brojna iznenađenja, kako su posjetitelji dočekali činjenicu da je Weekend ugostio i međunarodni festival kreativnosti Golden Drum? 

Boris Kovaček: Ponosan sam što smo uspjeli festival svjetskoga glasa dovesti u Rovinj i tako Hrvatskoj i regiji približiti međunarodne trendove. Posjetitelji su bili oduševljeni predavanjima govornika poput Gahde Wali koja je ovom prilikom TED govornicu zamijenila onom u neposrednoj blizini rovinjske rive ili Fabia Seidla koji je govorio o budućnosti iz perspektive iskusnog direktora za globalni kreativni razvoj u Meti. Čestitam i svim pobjednicima Golden Druma, prekaljenim kreativcima i utjecajnim inovatorima koji postavljaju trendove kreativne, marketinške i medijske industrije. Golden Drum je ove godine prvi put zamijenio Portorož Rovinjem, što još jednom pokazuje koliko je Weekend jaki regionalni Festival.

4. Pored aktualnosti i trenova iz svijeta medija, marketinga, ekonomije, IT-ja, kreative, sporta, gastronomije i još mnogočega, što Weekend ima za reći o toleranciji? 

Tomo Ricov: Ugostili smo jednu od trenutno najpopularnijih i najutjecajnijih izložbi na svijetu. "Tolerance Poster Show" je pokazao što umjetnici iz cijelog svijeta misle o ovom važnom i nikad aktualnijem pojmu te kako ju doživljavaju kroz vlastiti kulturološki kontekst i jezik. Drago nam je da je Weekend bio platforma za ovakvo plemenito širenje tolerantnih ideja i sretni smo što se Hrvatska pridružila brojci od preko 40 zemalja svijeta u kojima je do sada održana izložba. 

5. Osim što ste dio programskog tima, na Weekendu ste sudjelovali na panelu Pušiona, kako je bilo pred prepunom dvoranom govoriti o vlastitim neuspjesima? Pored toga, moderirali ste panel s dugovječnim TV maratoncima. Kako ste se snašli u ulozi moderatora? 

Mario Petrović: "Pušiona" je bila odlična, uživao sam s publikom i Tomom, Davorom i Dimitrijem na duhovit način podijeliti neke svoje propale pokušaje. Znam da su i njih trojica uživali i da su se na panelu dobro zabavili! Zajedno smo pokazali da nije važno ako i "spušite" dobru poslovnu ideju, već da nakon toga treba ustati i pokušati ponovno, to je recept za uspjeh. Osim toga, posebno mi je zadovoljstvo, a ujedno i užitak, bio moderirati panel s poznatim TV licima. Zoran Šprajc, Božo Sučec, Olivera Kovačević i Aleksandar Stanković su utjecajni urednici, voditelji i novinari, a publika je uživala u iskustvima i pričama ovih televizijskih maratonaca. Osim što su nam otkrili koja je tajna njihove dugovječnosti, upozorili su i kako je fake news istinska prijetnja za informiranost publike, pogotovo mlađe, a onda u rješavanju tog problema nastupa kvalitetno novinarstvo. 

6. Weekend Fun je nezaobilazni dio Weekenda, posjetitelji uvijek imaju visoka očekivanja i od glazbenog dijela programa. Koje ste izvođače doveli i tko je izvedbom posebno oduševio goste?

Nevena Rendeli Vejzović: Znamo da su naši partyji šlag na torti cjelokupnog programa, a uvijek je posebno zadovoljstvo slagati taj glazbeni dio i u staroj Tvornici duhana vidjeti rasplesane posjetitelje koji stvarno uživaju. Ovo je uistinu veliki projekt i drago nam je da nam redovito dolaze i posjetitelji iz cijele regije. Stoga smo pozvali i regionalne zvijezde poput Konstrakte & Zemlja Gruva, ali i popularne domaće izvođače kao što su Matija Cvek & The Funkensteins te neponovljivog Darka Rundeka koji je uz Jazz orkestar HRT-a pripremio pravu senzaciju. Vojko V. je na svoj specifičan način zabavio publiku koja je nastavila partyjati do dugo u noć uz brojne DJ-eve.

Pročitajte više