Nova Nikeova reklama oduševila žene: "Premoćno, upisat ću kćer na sve sportove"

Screenshot: YouTube

NIKE JE prije nekoliko dana izbacio novu reklamu naziva "Dream Crazier" koja je premijerno prikazana tijekom dodjele Oscara.

Naratorica u reklami je Serena Williams, a priča prati brojne sportašice koje su se tijekom karijere susrele s predrasudama te dvostrukim standardima. "Ako pokažemo osjećaje, kažu da smo dramatične. Ako želimo igrati protiv muškaraca, lude smo...", govori Serena u reklami koja je oduševila žene diljem svijeta.

"Zbog ove Serenine reklame želim upisati kćer na sve sportove, a tek joj je osam mjeseci", "Ova reklama me skoro natjerala da se dignem i zaplješćem pred televizijom", "Premoćno, ikonski", "Ako vas nova Nikeova reklama ne takne, nešto s vama nije u redu", "Kakva reklama! Nike just did it again", "Ovo je prava motivacija za žene", "Bravo, Nike", "Obožavam ovu reklamu", bili su samo neki od komentara na društvenim mrežama.

Nije slučajno da je baš Serena Williams odabrana za naratoricu ove reklame. Ona se prošle godine susrela s brojnim komentarima o "dramatiziranju" i "pretjerivanju" kad je ušla u sukob sa sucem tijekom jednog meča. Suca je tad optužila za seksizam te dobila novčanu kaznu od 17 tisuća dolara. Mnogi su tad komentirali, uključujući i nju, da su njeni muški kolege znali reagirati i burnije od nje, no da nikad nisu bili toliko oštro kažnjeni.

Ovo je već druga Nikeova reklama u nešto više od pola godine koja je privukla veliku pozornost javnosti. U rujnu je pokrenuta kontroverzna marketinška kampanja s Colinom Kaepernickom koja je potaknula snažan rast prodaje Nikeovih proizvoda iako su brojni konzervativci i Trumpovi pristaše tad pozivali na bojkot Nikea te čak palili njihove tenisice.

Pročitajte više