Odgovori vlasnice ovog kineskog restorana na primjedbe kupaca hit su na internetu

Foto: Google Maps

MALOM lokalnom restoranu jedna kritika mušterije na internetu može značiti bolje poslovanje, ali i propast. 

Alice Cheung, vlasnica Oriental Expressa u Leedsu, svjesna je toga pa jako pazi na to da svaka loša kritika upućena njenom restoranu kineske hrane za van bude utemeljena na realnosti. "Negativni osvrti uništavaju i demotiviraju, a ja želim biti realistična. Mislim da bi osvrti trebali biti iskreni", rekla je Cheung, čiji restoran na stranici Just Eat ima ocjenu pet od šest zvjezdica.  

Njene su izravne replike na loše osvrte postale hit, a evo nekih od njih.

1. "Ova je hrana užasna. Platila sam 150 kuna porciju! Nisam dobila ništa osim krumpirića koji izgledaju kao da su pečeni jučer. Dva kolutića luka, a sve ostalo je neprepoznatljivo."

Odgovor: "Naručila si vegetarijanski paket i zatim zvala restoran da se požališ kako u njemu nema mesa. Poslali smo što si naručila i sve je s tim bilo u redu. Usput, to je ono što dobivaš u vegetarijanskom paketu: krumpiriće, gljive i tofu sa soli i paprom, zelenu papriku, proljetne rolice, povrtnu curry samosu i kolutiće luka. Kako su onda bili samo krumpirići? Molim te, nemoj zvati više."

2. "Naručila sam deluxe paket. Hrana nije dobra, vlažna je, stara i pola sam je bacila. Curry umaka je premalo pa treba naručiti više. Umaka nema ni za jednu osobu i ono što sam platila 209 kuna inače dobivam za 90. Nemam ništa lijepo za reći."

Odgovor: "Preporučujem da naručuješ iz drugog restorana i uzmeš svoj lažni osvrt sa sobom."

3. "Hrana je bila užasna. Naručila sam piletinu, a dobila male komadiće piletine i kozica u tijestu. Sva sreća da nisam alergična na kozice. Neću više naručivati od njih."

Odgovor: "Hoćeš li, molim te, otvoriti svoje oči i pogledati opise hrane? Naručila si slatko-kiselo jelo koje sadrži kozice. Dobila si što si naručila i kako je sad to naša krivica? Hrana je bila svježa i savršeno pripremljena. Dobri smo, ali čitanje glupih mozgova nam nije jača strana."

4. "Hrana je kasnila 45 minuta, neću naručivati od njih više."

Odgovor: "Po milijunti put, prestani pretjerivati. Kasnila je maksimalno deset minuta, a i to sumnjam."

5. "Dostavljač je bio bezobrazan do te mjere da sam mu zalupila vratima pred nosom. Derao se da nije mogao naći moju adresu. Vjerojatno više neću naručivati od njih."

Odgovor: "Dostavljač te zvao pet puta da mu daš upute kako doći do tebe, ali nisi se javila na mobitel pa je dostava kasnila deset minuta, a i svaka nakon tvoje će zbog toga kasniti."

6. "Dva i pol sata im je trebalo da mi dostave hranu i onda su dostavili nešto što nisam naručila."

Odgovor: "Jesi li dobila hranu i jesmo li zamijenili ono što nije bilo naručeno? I jesmo li to napravili dok su svi prilazni putevi k tebi bili pod snijegom i ledom? Mogla si ustati s kauča i pokupiti hranu pa bi je imala već nakon 20 minuta. Dva i pol sata je pretjerivanje. Jedva čekamo da te više ne poslužujemo."

7. "Nisam dobio što sam naručio."

Odgovor: "Naručio si odrezak bez povrća i to smo poslali. Zatim si nam rekao da ti nismo poslali odrezak, ali da je tako, bila bi prazna vrećica. Kakvog smisla ima dostaviti ti praznu vrećicu?" 

Pročitajte više