Daleko bolje: Grafički dizajner napravio urnebesni logo za Zračnu luku i postao hit na internetu

Foto: HRT

EKIPA koja je potrošila oko 330 milijuna eura za uređenje Međunarodne zračne luke u Zagrebu, poznatije kao Zračna luka Franjo Tuđman, njen vizualni identitet jednostavno je skinula s interneta prikazavši ga kao vrhunsko rješenje. A ono to nije, nikako.

Dokazao je to grafički dizajner Ivan Dilberović, koji je veoma brzo i u zafrkanciji smislio puno bolje rješenje, koje čak ima mnogo više smisla.

"Vidim da se digla full velika prašina oko novog vizualnog identiteta Zračne luke "Franjo Tuđman" pa sam odlučio napraviti prijedlog koji ipak ima više smisla i bolje drži vodu od sadašnjeg. Nisam neki copywriter, ali i slogan mi je doletio na volej. Ako netko želi detalje, mogu ih i verbalizirati, znate ono, kad odlazite s novog aerodroma u Irsku i Njemačku tražiti bolji život, činite to s osmijehom. Isto tako, za ovu ekipu koja će me sad prozvati komunistom (?!?) i slično, mogu i vama malo titrati jaja i ispričati priču o tome kako je ovaj avion ustvari crvena petokraka koju je naš predsjednik razbio pa joj fale dva kraka, a to je ujedno i početak uzleta Lijepe Naše!(vidite kako biram riječi; uzlet - napredak, aerodrom, zrakoplov...sve je to povezano). Sve u svemu, izaberite priču koja vam se sviđa, ali poanta je da je ovo bolji identitet od onog", poručio je Ivan.

Slažemo se. 

Pročitajte više