Platili 55 tisuća kuna: Britanci na Jadranu doživjeli odmor iz noćne more

Foto: Facebook/Trip Advisor

OBITELJ Humphreys iz Velike Britanije podijelila je veliko razočaranje odmorom na Jadranu za koji su iskeširali 8.600 funti (oko 55 tisuća kuna). 

Joanne Humphreys (53), njen suprug Kevin (46), njihova djeca Louis (21) i Beth (14) te baka i djed odsjeli su u navodno novom hotelu s četiri zvjezdice u Crnoj Gori, a prema onome što su ispričali The Sunu i njihovom komentaru na Trip Advisoru, odmor im se pretvorio u pravu noćnu moru. 

Joanne se požalila da hotel nije bio dovršen te da ih je u odmoru ometala buka radnika s bušilicama i neugodan miris, a nisu bili zadovoljni ni hranom koja im je poslužena u restoranu. 

Kako Joanne tvrdi, oni su preko agencije rezervirali all inclusive smještaj u deluxe apartmanu s bogatim popratnim sadržajem, ali ono što ih je tamo dočekalo bilo je daleko od luksuza. 

"Osoblje agencije je hvalilo ovaj resort i jako smo se veselili odmoru. Malo je reći da nas je dočekala noćna mora. Na internetu sam pročitala da hotel nije dovršen, no u agenciji su me razuvjerili. Ipak, dali su mi do znanja da neke stvari iz ponude, poput frizera, spa i teretane, neće biti dostupne. Vidjela sam da se ljudi žale na društvenim mrežama, no uvjerili su me da će sve biti u redu kad stignemo tamo", ispričala je za The Sun. 

Na kraju su ipak odlučili otputovati, no njene najgore sumnje su se, tvrdi, obistinile čim su stigli. 

Smrad kanalizacije, buka i radnici

"Čim smo izašli iz autobusa koji nas je dovezao s aerodroma, dočekali su nas smrad kanalizacije i buka građevinskih radova. Što smo se više približavali recepciji, sretali smo sve više radnika s tačkama. 

Osoblje ih je odvelo u apartman koji su rezervirali, a Joanne tvrdi da su morali preskakati poludovršene stube i rasklimane pločice te da je sve bilo puno prašine. 

"Prvo što smo vidjeli kad smo ušli u sobu bio je dopola pojeden tost pokraj nepospremljenog kreveta. Vratili smo se na recepciju i objasnili situaciju. Bili smo umorni od cjelodnevnog puta, a sve je bilo u neredu. Odveli su nas u nekoliko drugih soba, ali to nije bilo ono što smo platili. Na kraju smo se vratili na recepciju, gdje smo morali pričekati da pospreme prvu sobu u koju su nas uveli", ispričala je Joanne. 

"Sve se raspadalo"

Tu nije bio kraj njihovim nevoljama jer, kako tvrdi, pola stvari nije radilo ili nije bilo dovršeno. U jednom trenu joj je čak tijekom tuširanja otpala glava tuša. 

"Sve se raspadalo. Spremnik za sapun je stalno otpadao, pločice u kupaonici su bile nejednake. Gotovo svaki dan bi se pojavio novi problem. Vrata spavaće sobe se nisu mogla zatvoriti kako treba, a sef se nije dao otvoriti. Gotovo svake večeri smo morali ići na recepciju da nam zamijene kartice koje su služile za otključavanje vrata jer nisu funkcionirale. Otpala je kvaka s ulaznih vrata", kaže ona. 

Ostatak resorta ih je također razočarao. 

"Bilo je jako neuredno i bučno, što nam je kompletno uništilo atmosferu za opuštanje, a također je bilo opasno hodati bosonog oko bazena. Vidjeli smo kako je nekoliko ljudi palo i slomilo kosti. Oko bazena su virile žice gdje još nije bilo postavljeno svjetlo", priča. 

Sirova hrana i mikrovalna pećnica

Nezadovoljni su bili i ponudom u hrane jer tvrdi da je ponuda obećavala švedski stol i tri restorana, ali su im navodno na licu mjesta rekli da je od toga dostupan samo švedski stol. Tijekom njihova boravka tamo otvorio se jedan od restorana, ali tamo nisu uspjeli dobiti stol, a imali su problema i s navodno sirovom hranom koju su im poslužili. Nakon što su se više puta požalili na hranu, dali su im na korištenje mikrovalnu pećnicu u kojoj su mogli podgrijati ili dopeći hranu. 

"Moja kći je čak pronašla veliki komad stakla u svojoj čokoladnoj pjeni koju sam osobno predala glavnom kuharu", kaže Joanne. 

Kad su se po povratku kući požalili agenciji preko koje su posjetili Crnu Goru, oni su navodno bili jako bezobrazni i ponudili su im putovanje u vrijednosti 1025 funti (8.380 kuna). 

"Nisu nas htjeli ni slušati, a Kevinu su jednom čak i spustili slušalicu. Doživjeli smo užasno iskustvo koje smo skupo platili", rekla je ona. 

Na kraju je obitelj bila prisiljena kontaktirati odvjetnika kako bi utjerala odštetu. Iz agencije su se ispričali zbog lošeg iskustva, ali nisu otkrili hoće li isplatiti odštetu, piše The Sun. 

Pročitajte više