Reklamirao cipele nakon tri mjeseca zbog rupe, odgovor prodavača ga šokirao

Foto: 123RF, Facebook

TRI MJESECA nakon kupovine tenisica kod lokalnog trgovca jednom se kupcu iz Srbije odvojio potplat te je nastala rupa na peti. Odlučio je reklamirati tenisice, tražeći zamjenu ili povrat novca, piše Telegraf.

Umjesto toga dobio je odgovor trgovca koji ga je iznenadio. Ovaj je pak nakon analize tenisica ustvrdio da kupac nema pravo na povrat ili zamjenu jer je rupa na peti nastala "mehaničkim putem", odnosno "uslijed nepravilnog izuvanja tenisica sa zavezanim vezicama".

U izvješću stoji da je njihova Komisija za reklamacije zaključila da je to jedina mogućnost kako je rupa nastala jer je kupac cipele u trgovinu vratio upravo sa zavezanim vezicama. Njihova odluka je konačna, a kupac nema pravo žalbe. Ako želi dalje nastaviti s postupkom, morat će se obratiti sudu.

Izvješće je završilo na društvenim mrežama, a reagirala je i udruga Zaštita potrošača.

"Tvrditi da je za odvajanje potplata od gornjišta odgovoran potrošač 'koji je skidao zavezanu obuću' u najmanju ruku je nestručno i neozbiljno, a još problematičnija je konstatacija da je dokaz za tu tvrdnju to što je 'obuća na reklamaciju dostavljena zavezana'", piše u njihovoj reakciji.

Osvrnuli su se i na dio da bi kupac spor trebao rješavati na sudu.

"Rješavanje prigovora potrošača, koji za predmet imaju obuću, sudskim putem, kao što sugerira Vaša Komisija za reklamacije, nezamisliv je način rješavanja potrošačkih sporova na bilo kojem tržištu i u bilo kojoj situaciji", poručili su.

Pročitajte više