Sedam milijuna dolara za 30 sekundi: Ovo su najzanimljivije reklame sa Super Bowla

Screenshot: YouTube

POSEBNA zabava na Super Bowlu su reklame s obzirom na to da svake godine milijuni dolara budu utrošeni za nekoliko minuta oglašavanja na najgledanijem sportskom događaju u SAD-u. Ove je godine 30 sekundi oglašavanja stajalo između šest i sedam milijuna dolara.

Troškovi oglašavanja ne uključuju novac potreban za izradu reklama, a u većini se njih nalaze i velike glumačke i glazbene zvijezde koje je također trebalo skupo platiti. U nastavku možete pogledati neke od najzanimljivijih reklama s ovogodišnjeg Super Bowla.

Dunkin' Donuts

Popularni američki lanac trgovina krafni Dunkin' Donuts odlučio je za svoju reklamu angažirati poznatog glumca Bena Afflecka, koji glumi radnika u restoranu. Iznenađenje reklame je Jennifer Lopez koja dolazi na "drive thru" gdje radi Affleck.

 

Pop Corners

Pop Corners je odlučio ponovo spojiti zvijezde kultne serije Breaking Bad. Walter White i Jesse Pinkman u ovoj "epizodi" prodaju svoj vrhunski proizvod - kukuruzni čips.

Pepsi Zero Sugar

Pepsi Zero Sugar je imao dvije reklame tijekom Super Bowla, a obje su imale istu ideju - treba li vjerovati glumačkim preporukama ili je to samo još jedan primjer njihove dobre glume? U jednoj reklami glumio je Ben Stiller, a u drugoj Steve Martin.

 

 

Peacock

Peacock je novu seriju Poker Face najavio na zanimljiv način, uz pomoć glavnog lika u seriji Charlie, koji uvijek zna kada netko laže pa tako navodi primjere kako se laže u reklamama upravo za Super Bowl.

E.l.f. cosmetics

Jennifer Coolidge ponovno je pokazala da je ikona, ovaj put u reklami za e.l.f. kozmetiku, odnosno za njihov Power Grip primer. "Moj bože, kao da sam došla s mora. Izgledam kao dupin. Kao beba dupina!" govori glumica i zatim se oglašava poput morskog sisavca.

Podsjećamo, u poluvremenu Super Bowla nastupila je pop zvijezda Rihanna. Pjevačica je nakon nastupa potvrdila da je drugi put trudna, a za vrijeme nastupa nekoliko puta je dodirnula trbuh. Zbog toga su korisnici Twittera objavili hrpu reakcija, a platforma je pala na 20-ak minuta.

Pročitajte više