Voditelju razbio laptop činom koji je mnogima normalan: "To može samo sociopat"

Foto: Twitter

NAKON što je sredinom veljače situacija iz zrakoplova American Airlinesa, koju je na svom Twitter profilu opisala putnica Wendy Williams, pokrenula raspravu na internetu o tome trebamo li za vrijeme putovanja svoje sjedalo nagnuti unatrag unatoč putnicima koji sjede iza nas, slična situacija dogodila se i voditelju podcasta Patu Cassidyju, kojemu je na letu aviokompanije Delta iz Teksasa do Kalifornije putnik koji je sjedio ispred njega uništio laptop.

Pat je neugodan događaj podijelio na svom Twitter profilu otkrivši da mu je laptop uništen nakon što je putnik nagnuo svoje sjedalo unatrag.

"Delta, evo jedan prijedlog. Možda biste mogli staviti znak upozorenja ili na drugi način spriječiti uništenje mog laptopa kada osoba ispred mene odluči pomaknuti svoje sjedalo unatrag. I da, ovo je više kritika nego prijedlog. Posebno cijenim što mi je stjuardesa rekla da putnik ispred mene ima svako prvo nagnuti svoje sjedalo i što je putnika upitala je li dobro, kao da ja nisam taj kojemu je uništena imovina", ogorčeno je napisao u objavi.

Zbog svega se i izravno obratio kompaniji, a screenshot njihova odgovora javno je podijelio sa svojim pratiteljima.

"Nude mi ekvivalent darovne kartice od 75 dolara i objašnjenje situacije koje biste dali vrtićkom djetetu", napisao je.

Putnika ispred sebe nazvao je pogrdnim imenom i rekao da se sjedalo nikad ne smije nagnuti skroz do kraja.

"To može samo sociopat", zaključio je.

Ovaj potez putnika ponovno je pokrenuo lavinu komentara na internetu. Dok jedni misle da svatko ima pravo nagnuti sjedalo, drugi to smatraju nepristojnim.

 

Pročitajte više