Zavirite u Hiltonov hotel u Zagrebu čije je uređenje koštalo osam milijuna eura

Foto: Luka Šangulin/Index

HOTEL Canopy by Hilton, investicija Zagreb City hotelsa vrijedna 8 milijuna eura, otvoren je u ponedjeljak u Zagrebu, a tom je prilikom ministar turizma Gari Cappelli najavio da će u hrvatski turizam u 2019. biti uloženo novih 1,05 milijardi eura, nakon ovogodišnjih 940 milijuna.

Novootvoreni Hiltonov hotel prvi je od brenda Canopy u kontinentalnoj Europi, a nakon Zagreba, hoteli tog brenda bit će otvoreni i u Londonu, Madridu i Parizu. 

Odlike tog brenda su njegovanje lokalne kulture i zbog toga su za njegovo uređenje angažirani domaći dizajneri – Studio Franić i Šekoranja te hrvatski proizvođači namještaja.

U hotelu se mogu naći motivi hrvatske šahovnice, šestinske nošnje, Kožarićevog prizemljenog sunca, hrvatske znanosti i umjetnosti, kao i zagrebačka tradicijska jela, prezentirana na suvremen način u restoranu ReUnion.

Hotel ima 151 sobu, restoran i bar, fitness, retreat room, transfer room te dvije dvorane za sastanke.

"Ovo je drugi Hilton u Zagrebu. Nakon DoubleTree, otvaramo Canopy, a očekuje nas otvorenje Gardena Inna sljedeće godine. Iznimno smo ponosni na ovaj hotel i sretni smo što imamo tako dobru suradnju. Hrvatska je iznimno bitno tržište za Hilton. Ona ima divnu obalu i mi već gledamo kako ćemo se još dodano proširiti ondje i razvijati naše hotele, ali jednako tako grad Zagreb nam je izuzetno bitan, jer raste i mi želimo u tom također sudjelovati", rekao je prilikom otvorenja izvršni direktor Hiltona za razvoj južne Europe Alan Mantin.

Pročitajte više