"Macho" šefovi su out: Stiže vrijeme ženskih šefova i otvorenije komunikacije

Foto: Glamour

STIGLA nam je još jedna lijepa vijest o ulozi žena u poslovnom svijetu.

Nova istraživanja u političkom i korporativnom vodstvu pokazala su kako mnogi misle da bi žene napravile bolji posao kad je u pitanju vođenje svijeta. Baš onako kako je to opisala Beyonce. 
 
Kako ne bi bilo da zaključke donosimo same, u prilog toj tvrdnji provedena je anketa na 6500 ljudi u 13 različitih zemalja, o njihovim osjećajima o načinu na koji se rukovode države i tvrtke. Glasovi su pokazali kako po tom pitanju ispitanici imaju više povjerenja u žene, nego u muškarce. Kada bi se malo bavili matematikom, ako uzmemo u obzir kako 80 posto političkih i poslovnih lidera čine muškarci, sada je trenutno zadovoljstvo njihovom ulogom  otprilike na 30 posto.
 
Istraživanje je podrazumijevalo popis karakternih osoba, za koje su ispitanici smatrali da vođe trebaju imati te se od njih tražilo i da ocijene sposobnost jednog i drugog spola da ih iskoriste. Većina ispitanika tako je pokazala sklonost novom i ženstvenijem komunikacijskom modelu vodstva, za razliku od "macho" pristupa.
 
U ženske kvalitete za vodstvo, prema glasovima ankete, spadaju: komuniciranje na otvoren i transparentan način, izvlačenje onog najboljeg iz drugih te priznavanje pogrešaka. U svim tim kategorijama žene su nadmašile muškarce.
 
"Svijet možda i dalje traži više muških vođa, no ženski lideri su na vrhu ljestvica u svim područjima, koja su najvažnija za potrošače", zaključilo se u izvješću. No, na pitanje tko bi nas trebao voditi u idućih pet godina, kroz ovakva teška i turbulentna vremena, 54 posto ispitanika izabralo je muškarce, a 46 posto žene.
 
Čini se da je još dug put pred nama.