Crno, molim: Polgedajte novu kampanju domaćeg brenda Charlie Design

Foto: Mare Milin

NAPRAVITI univerzalnu modnu priču samo u crnoj boji, a da nas istovremeno razoruža snagom likovnog jezika, nije nimalo jednostavno. 

Charlijeva kampanja kao da pršti bojama, međutim radi se samo o nijansama i teksturama crne. Modni rukopis bazira se na čistoći geometrijskih formi , eksperimentalnim materijalima, pojedinim ručno završenim elementima te vješto izbalansiranim volumenima. Vizuali djeluju moćno i istovremeno su snažni i prozračni, na trenutke gotovo da gube monokromnost i djeluju živo. Crna boja, koja to zapravo nije, pretvara se iz transparentne i profinjene u tamnu i nedokučivu, mat se izmjenjuje sa sjajnim, krzno s prozirnim. Tvrdnja da je " u crnoj boji sve sadržano" nije mogla naći jasniju modnu priču.
 
 
Lori svoju estetiku već godinama gradi na kontrastima, spajanju neočekivanih materijala i multifunkcionalnosti,  njeni komadi nemaju dnevni ili večernji predznak i to je ovdje najjasnije vidljivo. Bogatstvo tekstura u funkciji je nadomještaja boje pa umjetno krzno, ručno rezana koža s perforacijama, svileni organdij, gruba vuna i nakit s drvenim elementima grade magičnu zimsku priču.
 
 
Ne trebate biti modni insajder da biste znali kako Lori ništa ne prepušta slučaju i da Mare stoji iza apsolutno moćnih fotografija. Ipak, ovakav spoj i sinergiju dvoje vrhunskih kreativaca teško je naći, i to ne samo na hrvatskoj modnoj sceni. Sinergija je gotovo opipljiva i svaka nova suradnja Charlie / Milin znači i novo pomicanje granica.
 
 
Mare Milin o snimanju kampanje: "Ja uvijek na početku snimanja s Lori malo lutam. Malo, kažem...jer tu je cijeli štender robe koja se stihijski pojavila u tjedan dana. Nikad nisam srela dizajnericu koja zaokruženu kolekciju toliko lako i brzo stvori... Nježni vulkan. I tako, krenem i pitam se što učiniti da bude "novo... drugačije" a oko mene crnina i geometrija, metri i metri nosive geometrije. Rješenje se, dodatno potaknuto mogućnostima kamere srednjeg formata, nameće samo: Kvadrat!  Modna se fotografija u principu ne radi u formi kvadrata, kao takav se ne prilagođava formi časopisa... ali kad radiš fotografije  za Charlie, razmišljaš "izvan kutije" i nađeš se u kvadratu. Rezultat: 30 kvadrata za 30 dobrih godina. Moj Fashion Award za Loredanu!"