Nakon talijanskog, i američki Vogue iznenadio dosad neviđenom naslovnicom

SVE što je donedavno bilo normalno, s pojavom pandemije postalo je nenormalno. Životi su se promijenili iz temelja, a gotovo da ne postoji područje koje nije pogođeno tim promjenama. Tako su se i urednici modnih magazina morali ekspresno prilagoditi novonastaloj situaciji i zaboraviti na brojne suradnje koje su im dotad bile svakodnevica.

O kolikoj velikoj promjeni je riječ možda je najbolje vizualizirala snažna naslovnica talijanskog Voguea. Naime, njihov travanjski broj krasi potpuno prazna naslovnica.

"U svojoj dugoj povijesti koja se proteže na više od stotinu godina, Vogue je prošao kroz ratove, krize, terorističke napade. Njegova plemenita tradicija je da nikad ne gleda u drugu stranu. Prije nešto manje od dva tjedna trebali smo tiskati izdanje koje smo planirali neko vrijeme i koje je uključivalo i L’Uomo Vogue. No sad govoriti o bilo čemu drugom, dok ljudi umiru, a liječnici i medicinske sestre riskiraju svoje živote te se svijet zauvijek mijenja, nije u DNK Voguea Italia. Zbog toga smo spremili svoj prvotni projekt i krenuli ispočetka. Odluka da prvi put u našoj povijesti tiskamo potpuno bijelu naslovnicu nije zato što je nedostajalo slika - upravo suprotno. Odabrali smo je jer bijela boja simbolizira brojne stvari u isto vrijeme", poručio je tada glavni urednik Emanuele Farneti.

Na sličan potez odlučio se i američki Vogue u svom izdanju za lipanj i srpanj. Njihovu klasičnu naslovnicu, umjesto slavne osobe iz modnog ili showbiz svijeta, sada krasi crvena ruža. 

Zanimljivo je da je riječ o fotografiji Rose Colour Wonder iz 1970. godine, koja je djelo ikonskog fotografa Irvinga Penna, a dosad je bila neobjavljena.

"Mislim da nisam jedina kojoj treba barem malo nade u ovim trenucima. Hrabro je optimistično gledati na budućnost, a ta hrabrost nam sada treba više no ikad", poručila je u uredničkom pismu Anna Wintour.