Klub "prijatelja saveza" i ožujskih šeširdžija za konačno zbogom Navijačima

KAKO se HNS pred Euro elegantno i isplativo riješio navijača i skriveno iza domoljubnih frazetina inaugurirao foto-robot podobnog i potrošački nabrijanog "fana"?

Kockice natrackane po licu, sponzorska piva u ruci, vaterpolska kapica ili idiotski karirani tuljac na glavi i neizostavni "Jebote kol'ko nas ima" na usnama - ako imate sve navedeno, skutrite se pod posebno dizajnirana krila.

Bilo je samo pitanje vremena kada će netko dovoljno dovitljiv HNS-u, koji se nikad sam ne bi sjetio takvog manevra, na pladnju pružiti mogućnost da se elegantno riješi konstantnih "dosađivanja" od strane navijačkih skupina za povećanjem mizerne kvote karata koje im u vidu mrvica dobacuje Savez, a onda je zeca iz šešira izvukao opsjenar veći od M.G. Taylora - Neven Cvijanović.

On je Rusanovu riješio ne samo zanovijetanja "žestokih momaka", kako ih zove Presidente, nego će navijači odsad karte za velika natjecanja i atraktivnije utakmice reprezentacije moći dobiti na kapaljku tek od preprodavača na licu mjesta, ali predmnijevamo da neće izostati i dosadašnji sličan vid trgovine od tapkaroša iz Rusanove.

Pošto je novi Klub "powered by HNS" i s legalnim pravom prvenstva, pravi navijači sada mogu zaboraviti i na onaj bezobrazno mali broj karata koji bi im bio samilosno udijeljen nakon što bi se zadovoljile potrebe sponzora, sponzoruša, županijskih saveza, političara.

Cvijanović pretekao razjedinjene navijačke skupine

Razjedinjene navijačke grupe koje naravno osim klubova prate i reprezentaciju od Andore do Estonije, a ne samo kada dođu Brazilci ili kada se putuje na Wembley, je ovaj put nadmudrio djelatnik agencije koja je očigledno prerasla dosadašnji maksimum: organizaciju turnira u PES-u u suradnji sa neizbježnom hmeljnom pokroviteljicom.

Navijačke skupine su doduše znale za ovu HNS-ovu akciju i njihove vođe su se već sastajale kako bi dogovorili kontra-strategiju i udružene polagale prava na ulaznice, ali HNS-Playbox koalicija kada je u pitanju reprezentacija mnogo bolje funkcionira nego ona BBB-a i Torcide istim povodom, jer Cvijanović sigurno neće Fiorentinija "brojačano nadmočan zatući na Glavnom kolodvoru", niti Ivan Brleković mora skidati zagrebačke tablice kad putuje kod Branka Grgića.

Također, Pero Vićan i Dragutin Katalenić nikad na reprezentativnim utakmicama nisu na različitim tribinama nego u istoj loži.

Navijači su kirurški precizno odstranjeni na vrlo perfidan način, jer njih se čak hvali za pohod u Vukovar i cinično "nedvosmisleno poziva na novo, još jače okupljanje pod zajedničkim svodom", mada je i površnom poznavatelju jasno da ih je teško zamisliti u ovom Klubu.

Svakako su i mnogi navijači svoj fanatizam računicom  isplativo pretvorili u posao: kada su ih u ljeto 2006. u Njemačkoj pred stadionima suborci sa tribina i rivali iz drugih navijačkih skupina kombinacijom prijezira i zgražanja gledali dok su pod suho zlato prodavali karte koje su kao navijači dobili ili kupili, dobijali su lakonske odgovore: "Što se čudite, sa dvije prodane karte ovdje, platim pola jesenskih gostovanja!".  Sada će se samo najsnalažljiviji moći nadati takvom izvoru prihoda.

Ruppert Murdoch hrvatskog sportskog PR-a

Čovjek najzaslužniji za "niz navijačkih zadovoljstava, nemjerljivih novcem", je do prije par mjeseci prema izvještajima zabrinutih članova liječničkog konzilija iz novinarske "lože" Maksimir, pod stresom i čizmom Zdravka Mamića navodno potpuno oćelavio i nabacio 15 kilograma, a sada je uskrsnuo, jači nego ikad.

Prvo se zahvaljujući njemu i njegovoj agenciji Eduardo po prvi put nakon teške ozljede obratio javnosti iz opuštajućeg rose okruženja, a odmah zatim je uslijedilo i "okupljanje pod okriljem svetog dresa", dijelom kojeg možete biti i Vi, za samo 82 kn + PDV.

Hrvatska - moja imovina

Akciju su zdušno prihvatili i sponzori nogometnog saveza, kod kojih potrošnjom i konzumacijom "navijači" sudjeluju u nagradnim igrama i od rujna mijenjaju ostvarene bodove za posebne popuste kod sponzora HNS-a. Posebne akcije HNS-a će navijačima donositi dodatne bodove, što vjerojatno znači da će se po principu Pokemona skupljati sličice članova izvršnog odbora HNS-a i već vidimo razdragani dječicu kako uzvikuju: "Mijenjam Uljana za Djedovića!"

Srce moje kuca za nju - nagradnu igru

Bodovi kluba se također skupljaju kupovinom proizvoda i korištenjem usluga partnera Kluba, a vlasnici 100 kafića koji izbore specijalnu oznaku Kluba navijača će sigurno trljati ruke i sa savezom podijeliti lijepu dobit zato što će se kod njih piti pravo navijačko pivo i jesti navijački čips. Bodove ćete također sakupiti i kupnjom sponzorskih automobila i opreme službenih dobavljača saveza, a svaka dva tjedna najuspješnije sakupljače čekaju vrijedne nagrade

Osovina Vlatko - Đuro - Tarik - TI!

Sada je i službeno zaključena podjela na navijačke kaste: "Brahmani" su utjelovljeni u liku Vlatka Markovića, idealni predstavnik "Kšatrija" bio bi Đuro Brodarac. Uz "Vajšije", sa elitom sponzorskih navijača i selebriti prikrpa u vidu Tarika Filipovića i Renea Bitorajca, tu je i sada institucionalno u Klub navijača organizirani "nogometni puk", kao "Šudre".

Navijači? Oni su i službeno postali "Parije", izopćenici, izbačeni iz kastinskog sustava hrvatske modernonogometne hijerarhije, sa zabranom ulaza u hramove pripadnika više kaste.

Zvonko Alač
Foto: Luka Travaš

Pročitajte više