2,5 milijuna kuna za slogan "Hrvatska, puna života"

Screenshot: Twitter

HRVATSKA turistička zajednica objavila je danas novi slogan - "Croatia. Full of life" (Hrvatska. Puna života). Tako je odlučilo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na svojoj 40. sjednici, a na prijedlog Povjerenstva za odabir krovnoga komunikacijskog koncepta koje je komunikacijski koncept BBDO Zagreb d.o.o i AMV BBDO d.o.o. ocijenilo kao najboljim.

> Hrvatska dobila novi slogan: "Mediteran kakav je nekad bio" postaje "Hrvatska, puna života"

Koliko je slogan točno stajao iz HTZ-a nisu otkrili, no istakli su kako se za taj posao u HTZ-u odvojio budžet od 2,5 milijuna kuna.

Novi slogan naručen je zato što "je Hrvatskoj potrebna nova komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji će predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv zahtjevima tržišta", kazao je direktor Glavnog ureda HTZ-a, Ratomir Ivčić.

Pobjednički slogan najboljim proglasilo 28 posto ispitanika

Podsjetimo, na međunarodni natječaj za izradu novog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma javilo se 12 konzorcija, nakon čega je izabrano pet timova stručnjaka. Potom su njihovi prijedlozi testirani na inozemnom tržištu, kako bi se u konačnici iz procesa kristalizirao slogan prema kojemu stranci pokazuju najviše sklonosti.

Iz Ministarstva turizma ističu kako se cijeli natječaj odvijao u nekoliko faza. Tako je posljednja faza, odnosno istraživanje na 8 ključnih tržišta, pokazala kako prijedlog "Croatia, Full of Life"  28 posto ispitanika ocjenjuje kao najbolji.

Korisnici Twittera u Hrvatskoj ironično su se obrušili na novi slogan, nudeći niz vlastitih reinterpretacija slogana.

> Twitteraši se sprdaju s novim sloganom HTZ-a: "Croatia. Full of jad."

Pročitajte više