Evo kakvo zdravstvo imamo: Imate hitnu uputnicu za bolnicu? E pa u Vinogradskoj vas neće primiti

Foto: Google maps

PACIJENTI koji imaju uputnice za pretrage u naredna dva tjedna ne mogu se naručivati u KBC Sestre milosrdnice, a razlog tome je prelazak kliničko-bolničkog centra na novi informatički sustav.

O tome nas je izvijestila čitateljica koja tvrdi da se njena sestra nije mogla naručiti iako je imala uputnicu na kojoj je pisalo "hitno". Kaže kako u Vinogradskoj već danima "ne radi sistem", pa ne primaju pacijente s uputnicama.

"Srećom si možemo priuštiti privatnika"

"Sestra se nije mogla naručiti, a žena na šalteru zapravo nije žena koja radi na šalteru. Priču izgleda znaju doktori opće prakse, ali znaju i privatnici. Nama je ispalo da si možemo priuštiti pa sestra ide privatniku.

Neovisno od Vinogradske ispalo je da niti jedan javnozdravstveni doktor nije znao u sestrinom slučaju ispravno napisati na kojoj nozi i dijelu noge ima upaljene vene, u hitnoj Vinogradske je gubila vrijeme, a njena doktorica opće prakse joj je dijagnosticirala nešto što nema i među ostalim uputila na kolor dopler potkoljenica, a njoj su upaljene i vene natkoljenica. Super situacija, a pogotovo ovo za Vinogradsku", ogorčena je čitateljica.

U KBC Sestre milosrdnice su nam potvrdili navode da ne primaju pacijente te se nadaju da će se sve normalizirati do kraja srpnja.

"O svemu smo obavijestili Ministarstvo i HZZO"

"Istina je da se u KBC Sestre milosrdnice trenutno ne mogu naručivati pacijenti jer se prelazi s jednog informatičkog sustava naručivanja na drugi. Kako nije moguće prenijeti postojeće podatke, zamolili smo pacijente za strpljenje jedan do dva tjedna, stoji u odgovoru dr. Danka Velimira Vrdoljaka, sanacijskog upravitelja KBC Sestre milosrdnice, za Index.

Istaknuo je kako su o svemu ovom obavijestili Ministarstvo zdravlja i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje.

Pacijentima kojima su kaže potrebni žurniji termini, naručuju se u dogovoru s liječnikom specijalistom ovisno o dijagnozi i indikaciji te dobivaju izvanredne termine.

Na kraju je dodao kako pacijente mole za razumijevanje ističući kako se nada da će sve probleme riješiti do kraja srpnja.

> Ukoliko vi imate slično iskustvo s Vinogradskom posljednih tjedana javite nam na desk@index.hr

Pročitajte više