Agencija: "Nismo pitali ljude bi li glasali za Živi zid bez Sinčića, pali su zbog drugih razloga"

Foto: FaH

NAKON što je Ivan Sinčić na Facebooku optužio agenciju za istraživanje javnog mnijenja za manipulaciju rezultatima novog CRO Demoskopa i sabotažu Živog zida, oglasila se i agencija. 

Na Indexov upit, odgovorili su kako nije bilo nikakve manipulacije rezultatima. Sinčić je naime u objavi napisao kako su ispitanicima ponuđene opcije "Živi zid bez Ivana Vilibora Sinčića" i "Živi zid sa Ivanom Viliborom Sinčićem" što iz agencije Promocija plus opovrgavaju.

> ANKETA SDP prvi, HDZ-u i dalje pada popularnost, MOST prestigao Živi zid

"Upitnik je dijelu utvrđivanja stranačkih preferencija identičan od početka istraživanja od 2004. godine. U njemu  nema navođenja naziva stranke s „dodatkom“ imena gospodina Sinčića ili bilo koga drugoga. Uz istovrsno pitanje i upitnik bilo je mjeseci u ovoj godini kad je stranka gospodina Sinčića bila u uzlaznom trendu", kazao je za Index Agan Begić, direktor agencije Promocija plus.

Begić dodaje kako se čini da uzrok negativne tendencije izborne podrške Živog zida leži u nekom drugom (ili drugim) razlozima,  a ne u konstrukciji pitanja o stranačkim preferencijama.

"O tom dijelu ne možemo nagađati jer iste nismo utvrđivali u istraživanju", kaže Begić.

Podsjetimo, u ovomjesečnom istraživanju Most je došao na treće mjesto i tako s njega svrgnuo Živi zid. Most je zabilježio porast od 3,4 postotna boda u odnosu na rezultate iz lipnja (kad je zabilježena izborna podrška od 6,4%).

Sada je Živi zid na četvrtom mjestu s izborom od 5,3% (prema 7,4% iz lipnja).

Pročitajte više