CNN vraća novce Srbiji zbog grešaka u reklamnom spotu

CNN će Srbiji vratiti dio novca plaćenog za reklamu nakon što je otkriveno da je glazbena podloga koja prati predstavljanje Srbije identična onoj koja se može čuti tijekom spota u kojem se predstavlja Kazahstan.

Glasnogovornica CNN-a za Blic je priznala da je došlo do greške, te da će zbog toga biti vraćen novac Srbiji.

"Nova promotivna kampanja Srbije ima istu glazbenu matricu kao i već postojeća kampanja Kazahstana. Greška je uočena i ispravljena, a Turističkoj organizaciji Srbije bit će vraćen novac za one dane tijekom kojih je išla reklama. Nova glazbena podloga stavljena je na spot Srbije" - rekla je glasnogovornica CNN-a odbivši odgovoriti tko je kriv za grešku i tko će platiti što je imidžu Srbije nanesena šteta.

Kazahstan je svoju kampanju na CNN-u počeo tri mjeseca prije Srbije, a pretpostavlja se kako je do greške došlo jer je ista ekipa radila na oba spota.

To nije jedina greška u navedenom spotu. Naime, samo jedan dan nakon što je počela kampanja primijećeno je kako se u spotu našla i i crkva s rumunjske strane Dunava, a scena je ubrzo promijenjena.

Za 507 prikazivanja spota o Srbiji CNN je dobio pola milijuna eura.

A.H.
Screenshot: TOS

Pročitajte više