CNN će Srbiji vratiti dio novca plaćenog za reklamu nakon što je otkriveno da je glazbena podloga koja prati predstavljanje Srbije identična onoj koja se može čuti tijekom spota u kojem se predstavlja Kazahstan.
Glasnogovornica CNN-a za Blic je priznala da je došlo do greške, te da će zbog toga biti vraćen novac Srbiji.
"Nova promotivna kampanja Srbije ima istu glazbenu matricu kao i već postojeća kampanja Kazahstana. Greška je uočena i ispravljena, a Turističkoj organizaciji Srbije bit će vraćen novac za one dane tijekom kojih je išla reklama. Nova glazbena podloga stavljena je na spot Srbije" - rekla je glasnogovornica CNN-a odbivši odgovoriti tko je kriv za grešku i tko će platiti što je imidžu Srbije nanesena šteta.
Kazahstan je svoju kampanju na CNN-u počeo tri mjeseca prije Srbije, a pretpostavlja se kako je do greške došlo jer je ista ekipa radila na oba spota.
To nije jedina greška u navedenom spotu. Naime, samo jedan dan nakon što je počela kampanja primijećeno je kako se u spotu našla i i crkva s rumunjske strane Dunava, a scena je ubrzo promijenjena.
Za 507 prikazivanja spota o Srbiji CNN je dobio pola milijuna eura.
A.H.
Screenshot: TOS