Facebook oštetio kupce reklamnog prostora nepotpunim podacima o gledanju videa

Foto: 123rf

FACEBOOK je u svom Advertiser Help Centru objavio da u statističke podatke, koji se prikazuju u postotcima, ne ulazi gledanje videa u trajanju manje od tri sekunde. Tim načinom izračuna broja pregleda povećava se stvarno vrijeme koje korisnici Facebooka provedu gledajući video sadržaje, piše Wall Street Journal.

Zanemarivši gledanje videa koji traju kraće od tri sekunde, prosjek trajanja gledanja videa se znatno povećava. To kupcima oglasnog prostora daje pogrešan dojam o dometu proizvoda koje reklamiraju. Ovaj način računanja je trajao dvije godine.

"Nedavno smo otkrili grešku u načinu na koji računamo trajanje gledanja videa. Greška je popravljena, i ne utječe na naplatu korištenja prostora", objavili su iz sjedišta Facebooka.

Vijest je izazvala veliko nezadovoljstvo među oglašivačima koji su kupili prostor na Facebookovim videima.

"Dvije godine prikazivanja prenapuhanog  vremena potrošenog na gledanja videa je nedopustivo", napisali su iz marketinške agencije Publicis Media.

Video reklame čine veliki dio prihoda Facebooka. Samo prošle godine ta društvena mreža prodala je reklamne prostore na videu u vrijednosti oko 68 milijardi eura.

Pročitajte više