FOTO U širem centru Zagreba ukinuta traka kako bi se napravila staza za bicikliste

Foto: Čitatelj Indexa

U CENTRU Zagreba, u Prilazu Gjure Deželića, na cesti su iscrtana parkirna mjesta. Iz Sindikata biciklista kažu kako se radi nova biciklistička staza zbog čega se na račun ceste pomiču parkirna mjesta.

"Počinje se nazirati konačni izgled nove organizacije prometnice: parkirna mjesta su pomaknuta prema jugu na kolnik, stabla se ne diraju, a biciklistička staza u smjeru zapada će se smjestiti uz pločnik. Za smjer prema istoku bit će označeni sharrowsi na južnoj kolničkoj traci (lijevo na slici). Napokon biciklistička staza ne nastaje oduzimanjem prostora pješacima! Zahvaljujemo Gradu", objavljeno je na stranici Sindikat biciklista.

Korlaet: S tri projekta poboljšava se biciklistička infrastruktura Zagreba

Zamjenik zagrebačkoga gradonačelnika Luka Korlaet najavio je na presici u utorak radove na biciklističkoj infrastrukturi u gradu, istaknuvši da uskoro kreću tri projekta kojima će se povećati broj biciklističkih ruta i staza.

Jedan od projekata je, istaknuo je Korlaet na redovnoj konferenciji za novinare, uvođenje dvaju biciklističkih traka u prilazu Gjure Deželića.

Njihovim uvođenjem, od tri kolne trake u ulici dvije će biti namijenjene automobilima, a jedna biciklistima, rekao je dodavši da se završetak radova očekuje početkom rujna. U sklopu projekta Greenway, također u rujnu, počinju radovi na prvoj etapi te staze koja će se na 1.7 kilometara protezati između Blata i Jadranskog mosta. 

Radi se na izgradnji biciklističke magistrale Zagreb istok

"Na kruni nasipa, sa sjeverne i južne strane rijeke Save, postavit će se nova infrastruktura za bicikle", rekao je Korlaet i dodao da se u sljedećim etapama predviđa prilagodba nasipa za bicikliste sve do Mosta mladosti.

U cilju povećanja infrastrukture, radi se na izgradnji biciklističke magistrale Zagreb istok, koja će biti duga 23 kilometra, a protezat će se od Studentskog centra do Dugog Sela. Već su započeli pripremni radovi na prvoj dionici, koja će se protezati od Zavrtnice do Ulice Svetice.

"Uza sve krize koje potresaju grad moramo misliti na njegov razvoj. Često smo komunicirali da želimo razvijati druge oblike prijevoza - biciklistički, pješački i javni prijevoz", poručio je Korlaet.  Istaknuo je kako je u Zagrebu zabilježena tendencija rasta biciklističkog prometa, a do kraja mandata Gradska uprava želi povećati udio biciklizma u ukupnoj količini prometa na osam posto. 

*Index koristi third party aplikacije za realizaciju anketa, kako bi smanjili mogućnost manipulacije anketom od strane korisnika, ali i potpuno odagnali mogućnost Indexovih manipulacija rezultatima. Svejedno, online ankete ne mogu se smatrati znanstveno utemeljenima, niti vjerodostojno predstavljaju većinu hrvatske populacije. Index, naime, relativno rijetko posjećuju potpuni idioti, koji pak u ukupnoj hrvatskoj populaciji imaju značajan udio.

Pročitajte više