Franchising, moćno oruđe uspjeha

PRVI put u Hrvatskoj održat će se, pod pokroviteljstvom grada Zagreba međunarodni simpozij na temu franchisinga.

Sajam i savjetovanje održat će se od 20. do 22. ožujka 2003. godine u Boćarskom domu i Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Savjetovanje je namjenjeno domaćim brandovima koji svoje iskustvo i proizvode mogu pretvoriti u franšizu i time se širiti, a moguće iste i izvoziti.

Ugledni svjetski stručnjaci iz Italije, Njemačke i Velike Britanije kao što su Giusseppe Bonani, Talijanska udruga franšizera, G.M.Magliacio, Franchising tv – Italija, Brian Duckett Horvath, Franchise consulting – Velika Britanija, Rolf Gerhard Kirst, Njemačka franchise Udruga - Njemačka, Mr. Franco Pisa, King Cross centar – Hrvatska, te hrvatski stručnjaci Jur. Iva Gavranović, odvjetnica – Hrvatska, mr. Aleksandar Erceg, Poslijediplomski studij poduzetništva Osijek – Hrvatska prezentirat će kroz svoja predavanja u vijećnici Hrvatske gospodarske komore najnovije svjetske trendove i iskustva iz područja franšiziranja, kao i vodeći ljudi iz tvrtki koje posjeduju franšize u Hrvatskoj, kao što su Forentti i Subway.

Sajam će ugostiti brojna svjetska i domaća imena u franšiziranju kao što su Chikies, Body creator, Subway, H2O plus, Haby, Ipercoop, King Cross centar, Korum trgovina, Global trading, Fastway, CIR food i ostali, kao i veleposlanstva Italije, Francuske i Amerike.

 Na sajmu sudjeluju i Ministarstvo za obrt malo i srednje poduzetništvo, te Hrvatska gospodarska komora.

Program savjetovanja bit će predstavljen početkom ožujka u hrvatskim medijima i na web stranicama Hrvatske udruge za franšize i poslovana partnerstva: www.fip.com.hr.

Ideja o organizaciji proizašla je iz sve većeg poduzetničkog ozračja u Hrvatskoj gdje unatoč velikoj ulozi vladinih poticajnih projekata naši sadašnji i budući poduzetnici, kao i svi gospodarski subjekti, nisu gotovo nikako upoznati sa mogućnostima franšize kao metode uspješnog poslovanja.

Cilj je informirati i educirati o mogućnostima franšiza u hrvatskim uvjetima, poticanje i malog gospodarstva za ulaganje u privatno poduzetništvo bez rizika da budu prepušteni sami sebi,te educiranje svih gospodarskih subjekata kako od uspješnog hrvatskog proizvoda/usluge stvoriti franšizu u svrhu izvoza ili širenja.

Pročitajte više