HTZ: Naša kampanja za digitalne nomade je skupila više od 8 milijuna impresija

Foto: HINA/ HTZ/ ua

KAMPANJA Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za digitalne nomade "Croatia, your new office!" ostvarila je u prvih mjesec dana provođenja, od sredine ožujka do sredine travnja, na tržištima SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva (UK) više od 8 milijuna impresija, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

HTZ aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter i usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.

Sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći i na web stranicama HTZ-a (croatia.hr), a komentirajući rezultate impresija u prvom valu te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine.

"Stranci najviše pretražuju uvjete za vizu"

"I samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite nizu djelatnosti, pa tako i turizmu, a Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija za te skupine ljudi. Stoga ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti u tom smjeru te drugi val promotivne kampanje za digitalne nomade planiramo za drugu polovicu ove godine", najavio je Staničić.

Iz HTZ-a napominju da se na stranici kampanje najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za digitalne nomade, ali i sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama te turistički proizvodi poput aktivnog odmora, prirode, kulture i enogastronomije.

Među destinacijama najviše je zanimanja za srednju Dalmaciju, Istru, Dubrovnik i Zagreb.

Pročitajte više