Ovo je žena za koju HTZ misli da će dovesti turiste. U dva dana dobila jedan lajk

Foto: Screenshot Facebook, Index

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) se pohvalila novom promotivnom kampanjom "Experience Croatia… your memories are on us!", koja poziva turiste u Hrvatsku u postsezoni, s ciljem zadržavanja pozitivnih turističkih trendova do kraja ove godine, izvijestili su danas iz HTZ-a. 

Osim te kampanje, HTZ je, kako ističu, i na društvenim mrežama pokrenuo promociju pod nazivom "The Great Croatian Road Trip", čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije, ali i pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice.

No iz Hrvatske turističke zajednice posebno su istakli kako očekuju da će promociji zemlje pridonijeti trenutni boravak u Hrvatskoj "poznate američke voditeljice i novinarke" Michaele Guzy u organizaciji HTZ-a, njezinog predstavništva u New Yorku i sustava turističkih zajednica u zemlji.

Hrvatska turistička zajednica napomenula je kako Guzy "snima svoje popularne emisije 'Oh, the people you meet with Michaela Guzy'".

U Hrvatskoj će Michaela tako otkrivati lokalnu gastronomiju i proizvođače vina i maslinovog ulja, istraživati povijesnu i kulturnu baštinu te boraviti u smještajnim kapacitetima koji posluju po načelima održivosti, kažu iz HTZ-a. Već je bila u Zagrebu i Dubrovniku. 

"Poznata američka voditeljica" koja to nije

U HTZ-u su sami sebe, dakle, uvjerili da će Amerikanka Guzy dovesti turiste u Hrvatsku u postsezoni. To možda i ne bi bila toliko loša ideja kada bi Michaele Guzy doista bila poznata američka voditeljica i novinarka, kako tvrdi HTZ. No to je krajnje upitno. 

Guzy, doduše, jest gostovala na nekim lokalnim američkim televizijama, no kao voditeljica se spominje tek u dvije emisije, svojevrsnim putopisima, na američkoj kabelskoj Bravo TV. No, da stvar bude luđa, upitna su i njena gostovanja na lokalnim američkim televizijama. Naime, na početku njezinog posljednjeg gostovanja u emisiji Las Vegas Morning Blend jasno je stajala obavijest da je njeno gostovanje sponzorirani sadržaj. 

Gostovanje Michaele Guzy platio je njen show Oh The People You Meet.

Drugo njezino nedavno TV gostovanje platio je jedan resort koji je onda na televiziji i reklamirala.

Inače, Guzy navodi i da na jednom fakultetu u New Yorku predaje kolegij Travel Storytelling: Creating Video Content, no na stranicama tog fakulteta nema spomena Michaele Guzy. 

Slabi rezultati na društvenim mrežama

Ni kao influencerica nije naročito uspješna. 

Na Instagramu Guzy ima 200.000 pratitelja, što nije neki uspjeh za navodno poznatu američku voditeljicu. No brojke su još znatno poraznije pogledaju li se lajkovi na objavama, kojih skupi tek nekoliko desetaka, a toliko skupi i komentara. Što se tiče 200.000 navodnih pratitelja, treba naglasiti kako se ne može vidjeti tko su svi njezini pratitelji i jesu li svi stvarni ljudi. Uz to, gotovo isključivo objavljuje na Instagramu, a objava je čak 6144. To su kratki videoisječci koji, blago rečeno, ne zapanjuju baš svojom estetikom.

Na YouTubeu "poznata američka voditeljica" ima tek 11 tisuća pretplatnika i 12 videa. Njen posljednji video iz Stockholma, koji je objavila prije dva mjeseca, ima tek 145 pregleda. Jedan video, doduše, skupio joj je 820 tisuća pregleda, ali je star sedam godina. Nijedan njezin drugi video nema ni slične brojke.

Posebno je zanimljiv Facebook, na kojem Guzy ima vlastiti profil, ali i stranicu svog videoserijala. Potonji ima 50.000 pratitelja, no zanimljivo je da i ovdje Guzy skriva broj pratitelja, što otvara sumnju u to da je nije riječ o stvarnim pratiteljima. Dodatnu sumnju pobuđuje to što objave najčešće imaju jedan ili nijedan lajk.

Objava o Hrvatskoj na Facebook stranici u dva dana ima jedan lajk

Objavu o Hrvatskoj, točnije kratki videoisječak iz Zagreba, na stranici Oh The People You Meet stavila je prije dva dana i dobio je - jedan lajk.

Na svom Facebook profilu uspjela je skupiti 14 lajkova.

HTZ se, inače, medijima pohvalio njenom Instagram objavom koja ima - 89 lajkova, što je za njene standarde očito zaista visoka brojka.

Pitali smo HTZ koliko plaća Guzy i kako su je našli

Hrvatsku turističku zajednicu Index je pitao koliko plaća "poznatu američku voditeljicu" bez ikakve ozbiljne karijere i s vrlo skromnim rezultatima na društvenim mrežama. 

Također smo ih pitali kako su uopće došli do nje i na temelju čega su zaključili da ona može dovesti turiste u Hrvatsku.

Odgovor ćemo svakako objaviti kada ga dobijemo. 

Šef HTZ-a širio najgluplju forvardušu s Fejsa, zabranio korištenje svojih slika pozivajući se na "pravo Rima"

Inače, HTZ-ovo poznavanje društvenih mreža demonstrirao je svojedobno šef HTZ-a Kristjan Staničić koji je u kolovozu 2019. godine Fejsom širio možda i najgluplju forvardušu i teoriju zavjere na ovoj društvenoj mreži - onu da postom na Fejsu zabranjujete da koristi vaše slike.

Šef HTZ-a je, podsjetimo, usred sezone našao vremena da se obračuna s Fejsom i zabrani mu korištenje njegovih fotografija pozivajući se na "status Rima".

"Status Rima" je, jasno, potpuno izmišljena glupost, kao što je i cijeli njegov status.

"Nemojte dijeliti. Kopiranje i pasta", upozoravao je tada svoje prijatelje Staničić na opasnost Fejsa.

Niže prenosimo glupost koju je širio šef HTZ-a uz napomenu da iz HTZ-a tada nisu reagirali na to da njihov šef širi priglupe izmišljotine.

Podsjetimo i da je HTZ lani ljepote Hrvatske reklamirao snimkom iz Norveške, a šef HTZ-a je tada izjavio da "ne treba raditi buku oko toga"

Pročitajte više